affirmativeAls je diesel hebt kan je wel op mijn pasje tanken
Quote from: admiral on January 14, 2009, 04:12:24 pmaffirmativeAls je diesel hebt kan je wel op mijn pasje tankenGeen diesel helaas Iemand bezwaar als ik de benzinekosten deel?
Floris, goed geregeld! Kosten prima!zaterdag tussen 7 en 8 uur weg, lijkt me prima! Weer verzamelen bij Vincent? Lijkt mij meest praktisch tenminste.
het is zaterdag+zondag he?Ik zal ff kijken hoe ik dat fiets om zaterdag op tijd in zwolle te zijn. HJ, wat ga jij doen?
HJ, wat ga jij doen?
whoa. Dus ik moet eerst naar zwolle.. Nouja dan ga ik vrijdag avond wel naar emmeloord.Kan harm met mij mee.
http://www.skiliftkarussell.de/kunstlichtNog een leuke bijkomstigheid! Als we zaterdagavond nog genoeg energie hebben, dan kunnen we een avondkaart kopen om te snowboarden/skiën bij kunstlicht!
oh dacht dat je in dat golden tulip hotel zat.
Iemand bezwaar als ik de benzinekosten deel?
Quote from: King on January 14, 2009, 04:21:40 pmIemand bezwaar als ik de benzinekosten deel?Ja, ik.
Quote from: Lyon on January 14, 2009, 04:56:09 pmHJ, wat ga jij doen?Ik ga even brainen over mijn mening Mogelijk blijf ik zaterdag thuis, beetje afhankelijk waar ik zin in heb. We gaan immers voor ons plezier. Ik post morgen of vrijdag de uitkomst van mijn brainstorm PS heb vandaag ook een nieuwe broek gescored. Koste weer wat, maar hebben we ook wat.