Author Topic: Verjaardag BL4DE  (Read 2124 times)

Offline Shogun

• 5137_stealth
  • Sr. Member
  • Hell, it's about time!
    • View Profile
Re: Verjaardag BL4DE
« Reply #25 on: December 21, 2008, 09:21:46 pm »
Kijk voor games ook regelmatig op play.com en op marktplaats! Ik heb bijv. net Shaun White Snowboarding binnen voor 25,- (nieuw!) ! Op MP staan redelijk wat games die mensen na het uitgespeeld te hebben al voor een prikkie wegdoen.

Offline Madlemon

• 5137_madlemon
  • Sr. Member
    • MSN Messenger - msn@madlemon.nl
    • View Profile
    • http://www.madlemon.nl
    • Email
« Reply #26 on: December 22, 2008, 08:01:18 am »
Die aanbieding van 299 ligt volgens mij ook gewoon bij de Bart Smit hoor ;)
Maar feli met je aankoop!
Madlemon.nl - Dat dan weer wel...?=*=?Het is net de plantsoenendienst, wel elk jaar vloekend en scheldend de bladeren van de weg komen blazen, terwijl ze ook gewoon de boom kunnen omhakken.?=*=?Sam: "According to these orders, something bizarre is happening at the carnival."
Max: "I thought that was the whole point!"?=*=?Het was een tamelijk saai feestje geweest en van saaiheid ga ik als vanzelf veel drinken.
Het is maar goed dat ik zo'n interessant leven heb, anders was ik allang alcoholist geweest.?=*=?I'm confused. Are you trying to say corporations are evil, but it's ok since it helps them make money?

I'm saying they aren't immoral so much as amoral. They don't sit around twirling their mustaches thinking of new ways to ruin the planet; rather, they sit around twirling their mustaches thinking up new ways to make money.?=*=?Dude, dat is juist een OS-X functionaliteit! Dan hebben alle vrouwen en homo's (lees: Mac klanten) meer tijd om naar hun fraaie systeemkast te kijken.
"Geniet nu met volle tuigen van uw mac-systeem: Get Firefox!!"

- Usability expert Skinner laat zich uit over de trage performance van Firefox op OS-X.

Offline BL4DE

• Jr. Member
  • **
    • MSN Messenger - hendrik_jan_c@hotmail.com
    • View Profile
    • http://www.bl4de.nl
    • Email
« Reply #27 on: December 22, 2008, 08:42:54 am »

niet bij onze BS. Daar ben ik zaterdag nog heen gegaan, maar geen aanbiedingen... :'(
...

Offline Madlemon

• 5137_madlemon
  • Sr. Member
    • View Profile
    • Email
« Reply #28 on: December 22, 2008, 08:45:09 am »

niet bij onze BS. Daar ben ik zaterdag nog heen gegaan, maar geen aanbiedingen... :'(
Ach, maakt ook niet uit toch? Je hebt nu besteld voor een mooi prijsje!
Madlemon.nl - Dat dan weer wel...?=*=?Het is net de plantsoenendienst, wel elk jaar vloekend en scheldend de bladeren van de weg komen blazen, terwijl ze ook gewoon de boom kunnen omhakken.?=*=?Sam: "According to these orders, something bizarre is happening at the carnival."
Max: "I thought that was the whole point!"?=*=?Het was een tamelijk saai feestje geweest en van saaiheid ga ik als vanzelf veel drinken.
Het is maar goed dat ik zo'n interessant leven heb, anders was ik allang alcoholist geweest.?=*=?I'm confused. Are you trying to say corporations are evil, but it's ok since it helps them make money?

I'm saying they aren't immoral so much as amoral. They don't sit around twirling their mustaches thinking of new ways to ruin the planet; rather, they sit around twirling their mustaches thinking up new ways to make money.?=*=?Dude, dat is juist een OS-X functionaliteit! Dan hebben alle vrouwen en homo's (lees: Mac klanten) meer tijd om naar hun fraaie systeemkast te kijken.

- Usability expert Skinner laat zich uit over de trage performance van Firefox op OS-X.

Offline BL4DE

• Jr. Member
  • **
    • View Profile
    • Email
« Reply #29 on: December 22, 2008, 11:27:12 am »
jups kan niet wachten tot ik hem ontvang... status is klaar voor verzending :)

Zit nu te malen of ik dan toch ook maar naar een nieuwe tv op zoek moet... maakt het plaatje wel compleet
...

Offline devil-eyes

• Jr. Member
  • **
    • MSN Messenger - safari_eijs@hotmail.com
    • View Profile
    • Email
« Reply #30 on: December 22, 2008, 12:04:39 pm »
hahahaha, valt de ouwe bakbeest van mijn ouders toch een beetje tegen?

Offline Madlemon

• 5137_madlemon
  • Sr. Member
    • View Profile
    • Email
« Reply #31 on: December 22, 2008, 12:52:32 pm »
ik zit net met het omgekeerde ;)
Ik heb net een nieuwe tv, en zit te denken of ik nog een ps3 wil kopen (als blurayspeler en streaming mediacenter, en secundair voor games) :P

Offline admiral

• Administrator
  • Hero Member
  • Unfuckwithable
    • ICQ Messenger - 42641276
    • View Profile
    • www.5137.org
    • Email
« Reply #32 on: December 22, 2008, 12:56:44 pm »
kan je beter een xbox kopen denk ik?
Gewoon alles downloaden en streamen. En is fatsoenlijk om te bouwen.
the definition of definition is reinvention

Offline T-sex

• 5137_jeff
  • Full Member
  • *
  • Turd Ferguson
    • View Profile
    • Email
« Reply #33 on: December 22, 2008, 03:41:23 pm »
Alleen dan heeft ie geen bluray speler. Maarja, ik heb nu al een jaar een PS3, en ik heb em nog nooit als BR speler gebruikt. Die dingen zijn me toch net iets te duur.
++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

Offline Madlemon

• 5137_madlemon
  • Sr. Member
    • View Profile
    • Email
« Reply #34 on: December 22, 2008, 03:48:15 pm »
kan je beter een xbox kopen denk ik?
Gewoon alles downloaden en streamen. En is fatsoenlijk om te bouwen.
Misschien ben ik niet goed geinformeerd, maar heeft de 360 betere mogelijkheden om te streamen dan?
Ik dacht dat 360's herriebakken waren, en dat ps3's juist heel stil zijn ;)
Maar puur voor multimedia-gebruik (films streamen, blurays kijken), is de ps3 toch beter?
Ook afgezien van de blurays?

Offline admiral

• Administrator
  • Hero Member
  • Unfuckwithable
    • View Profile
    • www.5137.org
    • Email
« Reply #35 on: December 22, 2008, 03:53:15 pm »
volgens mij kan je net zo goed streamen van een xbox als ps3.
had zelf nog niet naar de factor decibel gekeken.

Maar meen eens gelezen te hebben dat de xbox net zo goede kwaliteit kan streamen als de ps3. Dus dat 't wat dat betreft niet echt uitmaakt.

Offline T-sex

• 5137_jeff
  • Full Member
  • *
  • Turd Ferguson
    • View Profile
    • Email
« Reply #36 on: December 22, 2008, 05:07:19 pm »
Xbox360 zou als het goed is seamless met Media Center van Windows moeten draaien. Maar dan kan je geloof ik niet zo 123 alles streamen. Er zijn nogal wat formats die ze niet gegarandeerd supporten, mgoed dan kan je ook TVersity of vergelijkbare programma's proberen.
Ik meen alleen wel gelezen te hebben dat de X360 moeite heeft met het streamen van HD materiaal.

En PS3 is zo'n beetje ontwikkeld als media center eerst, en gameconsole tweede. Daarbij hoef je dus niet meteen te streamen, maar kan je ook externe opslag eraan hangen en meteen afspelen. Maar het is nog maar sinds kort dat het ook echt DivX ondersteunt (en daarvan ook nog niet alles. Als het geencode is met een niet-ondersteunde audiocodec ben je alsnog de sigaar).

Anyway, ook voor de PS3 heb je genoeg streamprogramma's waar ie goed mee overweg kan. Ik maak er zelf niet zo veel gebruik van, aangezien ik toch alles vanaf mn pc kijk. Maar ik had laatst wel een mooi programma gedownload die zowaar ook .mkv bestanden wil streamen. Het fijne aan dit programma is dat je niet eerst allerlei folders moet sharen in het programma enzo, maar je kan gewoon direct vanaf je PS3 in je computer neuzen.

PS3 Media Server,
Features

* Ready to launch and play. No codec packs to install. No folder configuration and pre-parsing or this kind of annoying thing. All your folders are directly browsed by the PS3, there's an automatic refresh also.
* Real-time video transcoding via MEncoder, tsMuxer, FFmpeg or Avisynth.
* Lossless 5.1 PCM transcoding with DTS movies
* DVD ISOs images / VIDEO_TS Folder transcoder
* OGG/FLAC/MPC Audio transcoding
* Thumbnail generation for Videos
* You can choose with a virtual folder system your audio/subtitle language on the PS3!
* All formats PS3 natively supports: MP3/WMA, JPG/PNG/GIF/TIFF, and all kind of videos (AVI, MP4, TS, M2TS, MPEG) the ps3 is willing to play
* ZIP/RAR files as browsable folders
* Preliminary support for pictures based feeds, such as Flickr and Picasaweb
* Preliminary Internet TV / Web Radio support with VLC, MEncoder or MPlayer

Dus mocht je die willen kan ik em wel sturen, is maar een paar MB.

Offline mr.Pac Stealy

• 5137_stealy
  • Sr. Member
    • MSN Messenger - g_stealy@hotmail.com
    • View Profile
    • http://www.5137.org
« Reply #37 on: December 22, 2008, 05:09:10 pm »
XBox is idd een herriemaker, lijkt wel of je een straaljager in je woonkamer hebt staan oid.
Kiekeboe! :P

Offline T-sex

• 5137_jeff
  • Full Member
  • *
  • Turd Ferguson
    • View Profile
    • Email
« Reply #38 on: December 22, 2008, 07:47:04 pm »
Zelfs de nieuwste versies nog? Ik dacht dat MS best wel wat verbeteringen doorgevoerd had.

Offline Madlemon

• 5137_madlemon
  • Sr. Member
    • View Profile
    • Email
« Reply #39 on: December 23, 2008, 08:06:08 am »
Xbox360 zou als het goed is seamless met Media Center van Windows moeten draaien. Maar dan kan je geloof ik niet zo 123 alles streamen. Er zijn nogal wat formats die ze niet gegarandeerd supporten, mgoed dan kan je ook TVersity of vergelijkbare programma's proberen.
Ik meen alleen wel gelezen te hebben dat de X360 moeite heeft met het streamen van HD materiaal.

En PS3 is zo'n beetje ontwikkeld als media center eerst, en gameconsole tweede. Daarbij hoef je dus niet meteen te streamen, maar kan je ook externe opslag eraan hangen en meteen afspelen. Maar het is nog maar sinds kort dat het ook echt DivX ondersteunt (en daarvan ook nog niet alles. Als het geencode is met een niet-ondersteunde audiocodec ben je alsnog de sigaar).

Anyway, ook voor de PS3 heb je genoeg streamprogramma's waar ie goed mee overweg kan. Ik maak er zelf niet zo veel gebruik van, aangezien ik toch alles vanaf mn pc kijk. Maar ik had laatst wel een mooi programma gedownload die zowaar ook .mkv bestanden wil streamen. Het fijne aan dit programma is dat je niet eerst allerlei folders moet sharen in het programma enzo, maar je kan gewoon direct vanaf je PS3 in je computer neuzen.

Thnx voor de info grommie!
*Als* een console koop, dan is het in eerste instantie voor de multimedia-features, en daarna pas voor games.
Ik heb namelijk recentelijk een 46" plasma gekocht (fullhd) en dan is het wel leuk als je films in max kwaliteit op je tv kan kijken. Blurays kopen is vrij duur, maar je kan tegenwoordig ook al flink wat 1080p rips van films downen ;)
Maar heb je toevallig ervaring met het streamen van 1080p content?

Offline Shogun

• 5137_stealth
  • Sr. Member
  • Hell, it's about time!
    • View Profile
« Reply #40 on: December 23, 2008, 09:55:07 am »
Maar heb je toevallig ervaring met het streamen van 1080p content?

Ik heb toevallig gisteravond ff zitten klooien met die ps3mediaserver app. Over wireless kreeg ik haperingen maar zodra de PS3 gewoon wired connected was dan speelde 1080p rips soepel af, compleet met subs. TVersity is er bij mij dus af!
Puur voor media zou ik alsnog de PS3 nemen. Hij is stiller, koeler en heeft blu-ray.

@grommie, afaik zijn die verbeteringen enkel het veranderen van het koellichaam maar niet de fans. (de xbox werd namelijk te warm, goh..)

Offline T-sex

• 5137_jeff
  • Full Member
  • *
  • Turd Ferguson
    • View Profile
    • Email
« Reply #41 on: December 23, 2008, 10:27:33 am »
Ik heb helaas nog geen ervaring met het streamen van 1080p content, maar dat gaat ie waarschijnlijk over wireless niet trekken. Wat Vince net ook al zei.

@ Vince, dus het programma werkt goed?
En idd geen nieuwe fans. Wiki zegt
Since these problems surfaced, Microsoft has attempted to modify the console to improve its reliability. Modifications include a reduction in the number, size, and placement of components, the addition of dabs of epoxy on the corners and edges of the CPU and GPU as glue to prevent movement relative to the board during heat expansion, and a second GPU heatsink to dissipate more heat.

Offline BL4DE

• Jr. Member
  • **
    • View Profile
    • Email
« Reply #42 on: December 23, 2008, 11:30:38 am »
w00t, PS3 ontvangen. Gaming is on tonight!
...

Offline T-sex

• 5137_jeff
  • Full Member
  • *
  • Turd Ferguson
    • View Profile
    • Email
« Reply #43 on: December 23, 2008, 12:31:55 pm »
Damn, snelle levering :o

Offline BL4DE

• Jr. Member
  • **
    • View Profile
    • Email
« Reply #44 on: December 23, 2008, 04:17:04 pm »
PS3 op het nieuws:
=22930&tx_ttnews[backPid]=85]http://www.trosradar.nl/index.php?id=262&tx_ttnews[tt_news]=22930&tx_ttnews[backPid]=85
http://www.trosradar.nl/index.php?id=uitzending&itemUid=1328

PS3 gaat net na 1 jaar kapot (bluray) :'(

nu hopen dat het hier niet gebeurd...

Ik heb ook geprobeerd in mijn pauze in almere een 2de controller te halen, maar dat is hier allemaal uitverkocht. Oh well, dan wordt het single player :)
« Last Edit: December 24, 2008, 09:08:55 am by Blade »
...

Offline BL4DE

• Jr. Member
  • **
    • View Profile
    • Email
« Reply #45 on: December 23, 2008, 10:23:40 pm »
wat een vette game! maar er dient wel een nieuwe TV te komen :s. Dit kijkt niet optimaal kan ik vertellen.
...

Offline King

• 5137_king
  • Hero Member
  • Bless you my child
    • View Profile
    • Email
« Reply #46 on: December 24, 2008, 09:25:49 am »
Om toch nog even in te haken op het tv verhaal, een vriend van me heeft een tijdje geleden een nieuwe Panasonic Vierra full HD plasma gekocht (om ook op te gamen) en dat ding is dus gewoon ingebrand he. Dat soort dingen kunnen vandaag de dag blijkbaar nog steeds gebeuren.

Ik zou het persoonlijk bij lcd houden als je er ook op wilt gamen.
Real budo endlessly changes without name or fixed form.

Offline Madlemon

• 5137_madlemon
  • Sr. Member
    • View Profile
    • Email
« Reply #47 on: December 24, 2008, 09:49:11 am »
Om toch nog even in te haken op het tv verhaal, een vriend van me heeft een tijdje geleden een nieuwe Panasonic Vierra full HD plasma gekocht (om ook op te gamen) en dat ding is dus gewoon ingebrand he. Dat soort dingen kunnen vandaag de dag blijkbaar nog steeds gebeuren.

Ik zou het persoonlijk bij lcd houden als je er ook op wilt gamen.

Heeft die vriend zich ook aan de inwerkperiode van 200 branduren gehouden, of gewoon direct vanaf dag 1 contrast op 100% en urenlang gegamed?
* Madlemon heeft ook een Vierra plasma en ik heb tot nu toe nog geen enkel probleem met inbranden gehad, ook niet met een paar uur hetzelfde zenderlogo.. Maar ik heb dan ook niet alles op 100% staan (vind ik ook niet mooi btw, beetje omg zuurstok)

Offline King

• 5137_king
  • Hero Member
  • Bless you my child
    • View Profile
    • Email
« Reply #48 on: December 24, 2008, 10:03:37 am »
nee niet het contrast op 100%. inwerkperiode van 200 branduren weet ik niet
Maar het gaat ook niet om logo's van de zenders oid, maar echt om bijvoorbeeld de HUD van Bad Company  :lol:
Real budo endlessly changes without name or fixed form.

Offline admiral

• Administrator
  • Hero Member
  • Unfuckwithable
    • View Profile
    • www.5137.org
    • Email
« Reply #49 on: December 24, 2008, 10:21:19 am »
cool! Het batman logo laten inbranden!  :wacko: