Author Topic: Verjaardag BL4DE  (Read 2123 times)

Offline Madlemon

• 5137_madlemon
  • Sr. Member
    • MSN Messenger - msn@madlemon.nl
    • View Profile
    • http://www.madlemon.nl
    • Email
Re: Verjaardag BL4DE
« Reply #50 on: December 24, 2008, 10:27:28 am »
nee niet het contrast op 100%. inwerkperiode van 200 branduren weet ik niet
Maar het gaat ook niet om logo's van de zenders oid, maar echt om bijvoorbeeld de HUD van Bad Company  :lol:

HUD is net als een zenderlogo een static item op je scherm, vandaar mn vergelijking ;)
Maar ik ben met je eens dat de kans op inbranden bij een plasma hoger is dan bij een LCD (is het uberhaupt mogelijk bij LCD?), maar mocht je toch liever plasma hebben dan kun je wel een paar 'voorzorgsmaatregelen' treffen.
Maar wel zuur voor die vriend van je :S
IS het echt ingebrand, of alleen image retention? (dat vervaagt na een paar uur, of na een kwartiertje sneeuw kijken).
Madlemon.nl - Dat dan weer wel...?=*=?Het is net de plantsoenendienst, wel elk jaar vloekend en scheldend de bladeren van de weg komen blazen, terwijl ze ook gewoon de boom kunnen omhakken.?=*=?Sam: "According to these orders, something bizarre is happening at the carnival."
Max: "I thought that was the whole point!"?=*=?Het was een tamelijk saai feestje geweest en van saaiheid ga ik als vanzelf veel drinken.
Het is maar goed dat ik zo'n interessant leven heb, anders was ik allang alcoholist geweest.?=*=?I'm confused. Are you trying to say corporations are evil, but it's ok since it helps them make money?

I'm saying they aren't immoral so much as amoral. They don't sit around twirling their mustaches thinking of new ways to ruin the planet; rather, they sit around twirling their mustaches thinking up new ways to make money.?=*=?Dude, dat is juist een OS-X functionaliteit! Dan hebben alle vrouwen en homo's (lees: Mac klanten) meer tijd om naar hun fraaie systeemkast te kijken.
"Geniet nu met volle tuigen van uw mac-systeem: Get Firefox!!"

- Usability expert Skinner laat zich uit over de trage performance van Firefox op OS-X.

Offline King

• 5137_king
  • Hero Member
  • Bless you my child
    • View Profile
    • Email
« Reply #51 on: December 24, 2008, 01:39:31 pm »
Nja, ik wilde alleen maar aangeven dat zenderlogo's dus niet ingebrand waren (wat wellicht logisch is omdat je waarschijnlijk niet uren achtereen dezelfde zender kijkt).

Was echt ingebrand. Mocht zn plasma inruilen bij de MediaMarkt omdat de verkoper had gezegd dat dat niet meer mogelijk was hehe :)
Real budo endlessly changes without name or fixed form.

Offline Madlemon

• 5137_madlemon
  • Sr. Member
    • View Profile
    • Email
« Reply #52 on: December 24, 2008, 01:46:14 pm »
Nja, ik wilde alleen maar aangeven dat zenderlogo's dus niet ingebrand waren (wat wellicht logisch is omdat je waarschijnlijk niet uren achtereen dezelfde zender kijkt).

Was echt ingebrand. Mocht zn plasma inruilen bij de MediaMarkt omdat de verkoper had gezegd dat dat niet meer mogelijk was hehe :)

lol @ mediamarkt verkoper :P
Met de huidige generatie is het nog steeds mogelijk, alleen minder dan bij de oude generatie.
Vooral de eerste 200 uur is het risico het hoogst, daarna neemt het heel sterk af.
Madlemon.nl - Dat dan weer wel...?=*=?Het is net de plantsoenendienst, wel elk jaar vloekend en scheldend de bladeren van de weg komen blazen, terwijl ze ook gewoon de boom kunnen omhakken.?=*=?Sam: "According to these orders, something bizarre is happening at the carnival."
Max: "I thought that was the whole point!"?=*=?Het was een tamelijk saai feestje geweest en van saaiheid ga ik als vanzelf veel drinken.
Het is maar goed dat ik zo'n interessant leven heb, anders was ik allang alcoholist geweest.?=*=?I'm confused. Are you trying to say corporations are evil, but it's ok since it helps them make money?

I'm saying they aren't immoral so much as amoral. They don't sit around twirling their mustaches thinking of new ways to ruin the planet; rather, they sit around twirling their mustaches thinking up new ways to make money.?=*=?Dude, dat is juist een OS-X functionaliteit! Dan hebben alle vrouwen en homo's (lees: Mac klanten) meer tijd om naar hun fraaie systeemkast te kijken.

- Usability expert Skinner laat zich uit over de trage performance van Firefox op OS-X.

Offline King

• 5137_king
  • Hero Member
  • Bless you my child
    • View Profile
    • Email
« Reply #53 on: December 24, 2008, 02:03:39 pm »
Misschien kun je in de avonduren wat bijklussen daar?  :ph34r:
Real budo endlessly changes without name or fixed form.

Offline BL4DE

• Jr. Member
  • **
    • MSN Messenger - hendrik_jan_c@hotmail.com
    • View Profile
    • http://www.bl4de.nl
    • Email
« Reply #54 on: December 24, 2008, 02:14:49 pm »
hmz choices
...

Offline Madlemon

• 5137_madlemon
  • Sr. Member
    • View Profile
    • Email
« Reply #55 on: December 24, 2008, 02:26:45 pm »
Misschien kun je in de avonduren wat bijklussen daar?  :ph34r:

Hehe, nou liever niet ;)
Maar ik heb idd recentelijk wat info uitgezocht, omdat ik zelf ook een tv wilde kopen.
Aan de andere kant, het niveau van de MM is niet zo heel erg moeilijk te ontstijgen :P