Ok mensen, de score tot nu toe:
08 mei: 89% YES, 2x liever niet
15 mei: 75% YES, 1x liever niet, 1x nee, 1x onbekend
22 mei: 89% YES, 1x nee
29 mei: 89% YES, 1x nee
Zoals jullie zien is er geeneen datum waarop iedereen kan, en dat is jammer.. want dan moeten we onderhandelen

15 mei valt wat mij betreft dan af, omdat hierop het laagst gescoord werd. Dan houden we dus nog over 08, 22 en 29 mei, die qua bezetting 'gelijk' zijn.
De vraag is nu wat zwaarder weegt, want ik zou het liefst willen dat iedereen kan. Ik neem aan dat een NEE ook echt een NEE is, dus als ik voor 22 of 29 mei zou kiezen betekent dat gegarandeerd een afvaller. Als ik kies voor 08 mei, dan bestaat de kans dat iedereen kan, maar als beide 'liever niet''s uiteindelijk een NEE worden, dan vallen er opeens twee af (en dan zijn 22/29 opeens weer betere opties).
Waar het nu op neerkomt is, denk ik, kunnen de mensen die voor 08 mei 'liever niet' hebben opgegeven aangeven hoe groot de kans is dat ze wél komen?
In eerste instantie wil ik dan 08 mei voorstellen, maar reageer hier vooral even op.
Oh ja, ik kan evt ook nog wat datums uit juni erbij prikken, maar gezien het dan alweer vakantieperiode begint te worden weet ik niet hoeveel we daar mee opschieten