Author Topic: Wintersport 2011 - Logistiek  (Read 2453 times)

Offline King

• 5137_king
  • Hero Member
  • Bless you my child
    • View Profile
    • Email
Re: Wintersport 2011 - Logistiek
« Reply #50 on: February 04, 2011, 02:49:56 pm »
Aye. (als je daarmee 3 uur vrijdagnacht/zaterdagochtend bedoelt)
Yes, maar aangezien jij met de Utrecht crew meegaat, vechten jullie zelf maar uit of het 2 uur, 3 uur of 5 uur 's ochtends wordt. :)
Real budo endlessly changes without name or fixed form.

Offline T-sex

• 5137_jeff
  • Full Member
  • *
  • Turd Ferguson
    • View Profile
    • Email
« Reply #51 on: February 04, 2011, 03:04:21 pm »
FINE!
++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

Offline Shogun

• 5137_stealth
  • Sr. Member
  • Hell, it's about time!
    • View Profile
« Reply #52 on: February 04, 2011, 03:38:50 pm »
Aye. (als je daarmee 3 uur vrijdagnacht/zaterdagochtend bedoelt)

umm yes.

Offline mr.Pac Stealy

• 5137_stealy
  • Sr. Member
    • MSN Messenger - g_stealy@hotmail.com
    • View Profile
    • http://www.5137.org
« Reply #53 on: February 04, 2011, 04:05:07 pm »
He luitjes, goede vakantie gewenst, have fun en kom heel terug! :D
Kiekeboe! :P

Offline Skinner

• 5137_skinner
  • Full Member
    • ICQ Messenger - 60254094
    • View Profile
    • http://www.peternorth.com
    • Email
« Reply #54 on: February 04, 2011, 04:08:08 pm »
Vorige keer Solden plande de routeplanner: 8:56 uur. Toen hebben we er zon 9 uur over gedaan.
Maarrrrr... jullie hebben geen vrouwen mee  ;)
Dat zal ik doorgeven aan Stefanie :).
Blitzkrieg mit dem fleischgewehr!?=*=?

Offline King

• 5137_king
  • Hero Member
  • Bless you my child
    • View Profile
    • Email
« Reply #55 on: February 04, 2011, 04:21:15 pm »
Dat zal ik doorgeven aan Stefanie :).
Ik bedoelde deze wintersport :)

Offline Lyon

• 5137_lyon
  • Hero Member
  • Dead girls dont say no
    • View Profile
    • Sunstroke - Your Happy Place
    • Email
« Reply #56 on: February 04, 2011, 04:36:40 pm »
@Harm, was inderdaad een poging om nog es alles onder de aandacht te brengen met the latest intel.

Maargoed; vrijdag 3 uur it is :) All in favor?
sorry, was een ipad post dus een beetje condensed. Was voornamelijk bedoeld om iets concreets te krijgen :)

Dus ik zie de Utrecht ploeg zichzelf regelen dan. Met betrekking tot Corsa: mijn idee was om een stop te maken in zwolle en wat boards over te smijten :). Maar dan moeten Pieter en HJ aangeven hoe laat ze weg wouden etc.
If you ever fall off the Sears Tower, just go real limp, because maybe you'll look like a dummy and people will try to catch you because, hey, free dummy.

Offline admiral

• Administrator
  • Hero Member
  • Unfuckwithable
    • ICQ Messenger - 42641276
    • View Profile
    • www.5137.org
    • Email
« Reply #57 on: February 07, 2011, 09:45:52 am »
utrecht vertrekt 06:00.
Jeff als je nog bepaalde muziek wil, laat ff weten. Of neem je ipod mee :)
the definition of definition is reinvention

Offline T-sex

• 5137_jeff
  • Full Member
  • *
  • Turd Ferguson
    • View Profile
    • Email
« Reply #58 on: February 07, 2011, 10:16:48 am »
AC/DC, van begin tot eind.

Ik neem mn iPod wel mee ;)
++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

Offline King

• 5137_king
  • Hero Member
  • Bless you my child
    • View Profile
    • Email
« Reply #59 on: February 07, 2011, 10:52:03 am »
utrecht vertrekt 06:00.
Just saying, maar: Houd er wel rekening mee dat Jeff nog gear moet huren.

Offline admiral

• Administrator
  • Hero Member
  • Unfuckwithable
    • View Profile
    • www.5137.org
    • Email
« Reply #60 on: February 07, 2011, 11:19:37 am »
first thing in the morning als we 't zaterdag niet meer redden.

Offline BL4DE

• Jr. Member
  • **
    • MSN Messenger - hendrik_jan_c@hotmail.com
    • View Profile
    • http://www.bl4de.nl
    • Email
« Reply #61 on: February 07, 2011, 02:33:41 pm »
Ok, resume:

de Utrecht crew red zich prima  :oranje1:

Ik vertrek denk ik zaterdag @ 5-6 uur sochtends. ~

utrecht vertrekt 06:00. ~

Beiden zijn ook voorzien van een Vignet, dus no issues there!

Dan het grote gedeelte van de groep:
Samenvatting Vince:
Verdeling:
Heen:
AUTO1 - HJ: Emmeloord (HJ, Harm), Heerde (HJ, Harm, Vincent) -> Oostenrijk (misschien te krap? Vorig wilde dit echter wel en de corsa is ruimer dan de punto)
AUTO 2 - Pieter: Emmen (Pieter), Zwolle (boards overladen) (Pieter, Richard, Nanda), Oostenrijk
AUTO 3 - Loes: Ermelo (Loes), Zwolle (boards overladen) (Loes, Jolien), Oostenrijk
~

Tijdstip:
Persoonlijk lijkt het me voor de boodschappen en mensen die nog meuk moeten huren het makkelijkst om rond 3, 4 uur aan te komen in Brixen. Dat betekent dus 3/4 uur 'snachts vertrekken. Het voordeel is wel lekker doorrijden op dat tijdstip.

Samenvatting Rich:
~
De mensen vanuit Utrecht rijden samen, en de mensen vanuit Zwolle/Emmen/Ermelo/Emmeloord/Heerde ook.

Het enige waar nog een ei over gebakken moet worden is idd de tijd waarop we vertrekken. Zonder stops is het volgens Google maps 8,5 uur rijden. Dus, met wat stops, tanken, ontbijt, tegenslag, werk-aan-de-weg, etc tel je daar zo een paar uur bij. Ergens rond de 11-12 uur reistijd is my guess.

Het heeft mijn voorkeur om in iedergeval rond de (zaterdag)middag aan te komen, ~

Volgens mij is het enige issue nog het tijdstip en moeten Loes en Pieter nog een vignet regelen. Ikzelf heb er ook al een.

Gezien Loes en Pieter ook hun auto beschikbaar stellen zou ik ook graag hun idee van een vertrektijd en reisschema willen horen. We moeten ook rekening houden met de tijd die de chauffeurs nodig hebben en kilometers die ze moeten maken om bij `het verzamelpunt´ te komen.

Mbt het tijdstip is mijn eigen voorkeur de avond van tevoren vertrekken (vr 20:00~22:00). Ik rij graag in de nacht, het is over het algemeen rustiger op de weg en ik heb dan geen last van vermoeidheidsverschijnselen. Over het algemeen lukt het mij niet overdag te slapen en voel ik mij brakker wanneer ik rond 2:00 in de nacht op moet staan om dat te gaan rijden.

Mijn voorkeur zou zijn om Harm op te pikken, waarna ik Vincent ophaal. Mijn auto zit dan zeker vol. Wanneer Pieter en Loes in Zwolle de passagiers verzamelen kunnen we ook langs de A50 bij (bijvoorbeeld) tankstation De Brink, Klarenbeek (Appeldoorn) even kort stoppen om samen te komen en evt. wat lading over te zetten.

Het alternatief is dat ik ook eerst naar Zwolle rij zonder Vincent waarna we als groep Vincent op pikken. Dit zou inhouden dat we vaker stoppen. Eerst naar Heerde om vervolgens in Zwolle te verzamelen vind ik niet een optie.

Dan het verzameltijdstip. Bovenstaand mijn voorkeur, echter ga ik gewoon met de groep mee. Hou er rekening mee dat ik verwacht 1,5 uur bezig te zijn met Harm en Vincent op te halen voordat ik op De Brink zou kunnen zijn. Bijvoorbeeld 4:00 daar verzamelen betekend 2:30 vertrekken uit Emmeloord.

Voor Pieter vanuit Emmen ong 1 uur naar Zwolle
Voor Loes vanuit Ermelo ong 30 min naar Zwolle
En van Zwolle 40 min naar A50, De Brink

Link naar 'De Brink': http://maps.google.com/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=De+Brink,+De+Hooilanden,+Klarenbeek,+Apeldoorn&aq=&sll=52.416241,5.893478&sspn=0.308654,0.617294&ie=UTF8&hq=De+Brink&hnear=De+Brink,+De+Hooilanden,+Klarenbeek,+Apeldoorn,+Gelderland,+Nederland&ll=52.171563,6.026258&spn=0.01874,0.038581&z=15

Laatste puntje nog van mijn kant iig voor Harm en Vincent, maar misschien ook handig voor de rest. Graag de bindingen van je bord halen. De planken zijn dan makkelijker te stapelen en de bindingen zijn makkelijk in de bagage te stoppen.  :mellow:

Veel tekst, same point. We need to decide on time and point of gathering  :oranje1:

Ik kan niet wachten! Nu hopen dat er nog een dik pak sneeuw bij komt!  :beer:
...

Offline admiral

• Administrator
  • Hero Member
  • Unfuckwithable
    • View Profile
    • www.5137.org
    • Email
« Reply #62 on: February 07, 2011, 02:58:38 pm »
weet niet of pieter hier nog anytime soon kijkt/post.
Maar hij gaat ook liever rond 0600 die kant op.
En is benieuwd of er iets mogelijk is wat betreft bagage donderdag of vrijdag in te laden of ergens, evt zaterdag, op te halen in zwolle (als jullie al weg zijn).
(de enige oplossing om een vertrek-tijd discussie te voorkomen en een win-win te creeeren.)

soo... get crackin' :P

<crackin'>
Ik ben dinsdag en woensdag avond in emmeloord.
Kan ik wat boardstuff al inladen
</crackin'>
« Last Edit: February 07, 2011, 03:01:26 pm by admiral »

Offline King

• 5137_king
  • Hero Member
  • Bless you my child
    • View Profile
    • Email
« Reply #63 on: February 07, 2011, 03:40:59 pm »
Quote from: HJ
Mijn voorkeur zou zijn om Harm op te pikken, waarna ik Vincent ophaal. Mijn auto zit dan zeker vol. Wanneer Pieter en Loes in Zwolle de passagiers verzamelen kunnen we ook langs de A50 bij (bijvoorbeeld) tankstation De Brink, Klarenbeek (Appeldoorn) even kort stoppen om samen te komen en evt. wat lading over te zetten.
Lijkt me prima.

Ik vind persoonlijk 06:00 te laat, omdat ik graag zaterdag mn skipas wil fixen, zodat ik in ieder geval zondag(ochtend) de piste op kan. Daarnaast moeten er ook nog basic boodschappen gedaan worden voor bijv cleaning, wc papier (noem maar wat) en ontbijt voor de volgende ochtend.

Daarnaast om wat minder brak te zijn ga ik liever de nacht van tevoren nog wat pitten (in tegenstelling tot een nacht overslaan) en rijd ik liever wat langer (lees relaxter) dan proberen om die 9 uur te halen, wat niet voorziet in evt oponthoud (you never know)
« Last Edit: February 07, 2011, 03:50:31 pm by King »

Offline mr.Pac Stealy

• 5137_stealy
  • Sr. Member
    • View Profile
« Reply #64 on: February 07, 2011, 03:51:54 pm »
Wanneer gaan jullie eigenlijk? En hoe is de sneeuw atm?

Offline Female

• 5137_female
  • Full Member
    • View Profile
    • Email
« Reply #65 on: February 07, 2011, 04:25:21 pm »
Loes en ik hebben het er gisteren even over gehad:
Loes komt vrijdagmiddag na werk naar mij en blijft bij mij slapen. Hoeven we 'snachts alleen nog even wakker te worden, spullen in te laden en naar Richard en Nanda te gaan, dus onze reistijd is verwaarloosbaar.

Verder weet ik dat Loes nog wel wil slapen voor we vertrekkenr, dus liever 4 of 6 uur dan de nacht doorhalen. Verder kwamen we vorig jaar flink in de file voor Munchen toen we om 6 a 7 uur vertrokken, dus ik ben zelf voor 3 a 4 uur vertrekken vanuit Zwolle.

Offline Lyon

• 5137_lyon
  • Hero Member
  • Dead girls dont say no
    • View Profile
    • Sunstroke - Your Happy Place
    • Email
« Reply #66 on: February 07, 2011, 05:33:22 pm »
ok, Even met Pieter en Richard gebeld, en we komen denk ik een beetje hier op uit:

Pieter wil niet voor 0600 uit Zwolle vertrekken omdat hij zit met werk en vermoeidheid. Ik ga er dan gelijk even van uit dat Loes ook om die tijd uit Zwolle weg gaat en dat ze samen rijden.

Dat laat HJ's auto over. Die heb ik net gesproken en die zal met Vincent overleggen of wij ook om 0600 gaan of dat we de avond ervoor gaan.

Mochten we de avond ervoor gaan kunnen we de sleutel scoren en nog wat boodschappen doen. Als we ook om 0600 gaan moeten er misschien wat basis boodschappen van tevoren gedaan worden, en moet 1 van de auto's iig voor 1800 de sleutel oppikken (ik hoorde dat er hoge verwachtingen zijn van Bertand's snelheid :) )

Anyway, samenvatting. HJ zal vanavond of morgen een update geven over zijn plan :)
If you ever fall off the Sears Tower, just go real limp, because maybe you'll look like a dummy and people will try to catch you because, hey, free dummy.

Offline Pieter

• 5137_pieter
  • Full Member
  • Jeej!!
    • MSN Messenger - kwek__kwek@hotmail.com
    • View Profile
    • Visolity server virtualisatie met hoge beschikbaarheid
« Reply #67 on: February 07, 2011, 07:38:54 pm »
ok, Even met Pieter en Richard gebeld, en we komen denk ik een beetje hier op uit:

Pieter wil niet voor 0600 uit Zwolle vertrekken omdat hij zit met werk en vermoeidheid. Ik ga er dan gelijk even van uit dat Loes ook om die tijd uit Zwolle weg gaat en dat ze samen rijden.

Dat laat HJ's auto over. Die heb ik net gesproken en die zal met Vincent overleggen of wij ook om 0600 gaan of dat we de avond ervoor gaan.

Mochten we de avond ervoor gaan kunnen we de sleutel scoren en nog wat boodschappen doen. Als we ook om 0600 gaan moeten er misschien wat basis boodschappen van tevoren gedaan worden, en moet 1 van de auto's iig voor 1800 de sleutel oppikken (ik hoorde dat er hoge verwachtingen zijn van Bertand's snelheid :) )

Anyway, samenvatting. HJ zal vanavond of morgen een update geven over zijn plan :)
Amen.
In the past, tables were used for complicated computations. These tables were prepared by teams of people called computers. Women emerged as the most important computers. Demand for computing spiked in wartime, when young men were off fighting and therefore unavailable. By World War II, in the United States, computing power was measured not in megahertz or teraflops, but in kilogirls.

Offline Leos

• 5137_loes
  • Newbie
  • *
    • View Profile
« Reply #68 on: February 07, 2011, 07:40:03 pm »
Vignet is besteld en mijn auto heeft van de week apk en grote beurt gehad dus die is er klaar voor. Winterbanden zitten er al onder en sneeuwkettingen ook even getest.

Vrijdag moet ik tot 1800 uur werken en ik wil wel even tukken. Ik weet van de vakanties naar Tsjechië dat ik goed wakker kan blijven 's nachts maar dat is als bij rijder. Ik ga er van uit dat het prima gaat en anders kan Jo me wakker houden met haar onzin verhalen.
Tussen 3 en 6 vertrekken lijkt mij prima en dan liever richting de 3 dan de 6. Ik weet van vorig jaar nog dat je anders met de spits zit in Duitsland.

Ik rij morgen nog even langs de ANWB voor een wegenkaart in Óosterijk. Zijn er nog aanraders/tips voor andere handige dingen om mee te nemen?
From ghosties, and ghoulies, and long leggity beasties, and things that go bump in the night, Good Lord deliver us! --Olde English prayer

Offline admiral

• Administrator
  • Hero Member
  • Unfuckwithable
    • View Profile
    • www.5137.org
    • Email
« Reply #69 on: February 07, 2011, 11:57:58 pm »
bertand en ik kunnen ook een iets andere route rijden de laatste helft. Dan hebben we meer kans dat we de sleutel op tijd kunnen scoren als er toch files zijn.

Zijn er nog aanraders/tips voor andere handige dingen om mee te nemen?
Zo'n thermo mok :D
« Last Edit: February 08, 2011, 12:00:05 am by admiral »

Offline Female

• 5137_female
  • Full Member
    • View Profile
    • Email
« Reply #70 on: February 08, 2011, 08:54:58 am »
Hee, ik vertel geen onzinverhalen. Het is alleen lastig een gesprek in je eentje te voeren, dus vul ik de reacties ook maar vast in ;)

We kunnen wel om 6 uur vertrekken, maar dan rijden we bij München hoogstwaarschijnlijk zo de file in en hebben we net als vorig jaar zo een uur vertraging.

Offline King

• 5137_king
  • Hero Member
  • Bless you my child
    • View Profile
    • Email
« Reply #71 on: February 08, 2011, 09:29:12 am »
Okee, laten we even wat zaken helder hebben.

- Dat je vorig jaar in de file bij Munchen kwam, wil natuurlijk niet zeggen dat dat dit jaar ook zo is. Je kunt dat niet baseren op het feit dat je er 1 keer langs bent gereden.
- Desalniettemin is het dus ook niet gezegd dat het niet zo is. De kans op file is, wanneer je rond 06:00 vertrekt best aanwezig.

Tot zover de speculaties.

Wat we wel met zekerheid kunnen zeggen is:
- Hoe eerder/vroeger we vertrekken, hoe kleiner de kans dat we onderweg last krijgen van files.
- Hoe later we vertrekken, hoe drukker het onderweg zal zijn, ook als er geen files zijn.
- Hoe meer tijd we nemen voor de heenweg, hoe meer speling we hebben in het geval er onverwachts iets gebeurt.

Als we allemaal om 06:00 vertrekken is er dus een aannemelijk risico dat er niemand op tijd is om de sleutel op te pikken en wat basic boodschappen te doen.

Persoonlijk vind ik dat onverstandig, en heb ik dan liever dat HJ/Harm/Vincent vrijdag om een uur of 20:00 vertrekken zodat die in ieder geval op tijd zijn (Ik heb begrepen dat dat ook hun voorkeur heeft, correct me if Im wrong).

Alternatief is dat er mensen rond 03:00 vertrekken, maar zoals het er nu voor staat zit dat er niet echt in.
Ik zal nog even overleggen met Pieter over de opties vandaag.

« Last Edit: February 08, 2011, 09:59:33 am by King »

Offline admiral

• Administrator
  • Hero Member
  • Unfuckwithable
    • View Profile
    • www.5137.org
    • Email
« Reply #72 on: February 08, 2011, 10:04:24 am »
ik moet wel even voor woensdag avond 18:00 weten of ik nog gear van HJ en Harm mee moet nemen.

Offline Nanda

• 5137_nanda
  • Newbie
  • *
    • View Profile
    • Email
« Reply #73 on: February 08, 2011, 10:05:02 am »
Wat we wel met zekerheid kunnen zeggen is:
- Hoe eerder/vroeger we vertrekken, hoe kleiner de kans dat we onderweg last krijgen van files.
- Hoe later we vertrekken, hoe drukker het onderweg zal zijn, ook als er geen files zijn.
- Hoe meer tijd we nemen voor de heenweg, hoe meer speling we hebben in het geval er onverwachts iets gebeurt.

Als we allemaal om 06:00 vertrekken is er dus een aannemelijk risico dat er niemand op tijd is om de sleutel op te pikken en wat basic boodschappen te doen.

Persoonlijk vind ik dat onverstandig, en heb ik dan liever dat HJ/Harm/Vincent vrijdag om een uur of 20:00 vertrekken zodat die in ieder geval op tijd zijn (Ik heb begrepen dat dat ook hun voorkeur heeft, correct me if Im wrong).

Alternatief is dat er mensen rond 03:00 vertrekken, maar zoals het er nu voor staat zit dat er niet echt in.
Ik zal nog even overleggen met Pieter over de opties vandaag.

ik ben het eens met Richard. Als HJ met zijn auto eerder gaat, zodat we zeker weten dat de sleutel van het huisje tijdig wordt opgehaald, dan wil ik eventueel wel later vertrekken.

Offline mr.Pac Stealy

• 5137_stealy
  • Sr. Member
    • View Profile
« Reply #74 on: February 08, 2011, 10:33:21 am »
Wanneer gaan jullie eigenlijk? En hoe is de sneeuw atm?

Ik praat wel tegen een lantaarnpaal anders :P