Ok, resume:
de Utrecht crew red zich prima 
Ik vertrek denk ik zaterdag @ 5-6 uur sochtends. ~
utrecht vertrekt 06:00. ~
Beiden zijn ook voorzien van een Vignet, dus no issues there!
Dan het grote gedeelte van de groep:
Samenvatting Vince:
Verdeling:
Heen:
AUTO1 - HJ: Emmeloord (HJ, Harm), Heerde (HJ, Harm, Vincent) -> Oostenrijk (misschien te krap? Vorig wilde dit echter wel en de corsa is ruimer dan de punto)
AUTO 2 - Pieter: Emmen (Pieter), Zwolle (boards overladen) (Pieter, Richard, Nanda), Oostenrijk
AUTO 3 - Loes: Ermelo (Loes), Zwolle (boards overladen) (Loes, Jolien), Oostenrijk
~
Tijdstip:
Persoonlijk lijkt het me voor de boodschappen en mensen die nog meuk moeten huren het makkelijkst om rond 3, 4 uur aan te komen in Brixen. Dat betekent dus 3/4 uur 'snachts vertrekken. Het voordeel is wel lekker doorrijden op dat tijdstip.
Samenvatting Rich:
~
De mensen vanuit Utrecht rijden samen, en de mensen vanuit Zwolle/Emmen/Ermelo/Emmeloord/Heerde ook.
Het enige waar nog een ei over gebakken moet worden is idd de tijd waarop we vertrekken. Zonder stops is het volgens Google maps 8,5 uur rijden. Dus, met wat stops, tanken, ontbijt, tegenslag, werk-aan-de-weg, etc tel je daar zo een paar uur bij. Ergens rond de 11-12 uur reistijd is my guess.
Het heeft mijn voorkeur om in iedergeval rond de (zaterdag)middag aan te komen, ~
Volgens mij is het enige issue nog het
tijdstip en moeten Loes en Pieter nog een vignet regelen. Ikzelf heb er ook al een.
Gezien Loes en Pieter ook hun auto beschikbaar stellen zou ik ook graag hun idee van een vertrektijd en reisschema willen horen. We moeten ook rekening houden met de tijd die de chauffeurs nodig hebben en kilometers die ze moeten maken om bij `het verzamelpunt´ te komen.
Mbt het tijdstip is mijn eigen
voorkeur de avond van tevoren vertrekken (vr 20:00~22:00). Ik rij graag in de nacht, het is over het algemeen rustiger op de weg en ik heb dan geen last van vermoeidheidsverschijnselen. Over het algemeen lukt het mij niet overdag te slapen en voel ik mij brakker wanneer ik rond 2:00 in de nacht op moet staan om dat te gaan rijden.
Mijn voorkeur zou zijn om Harm op te pikken, waarna ik Vincent ophaal. Mijn auto zit dan zeker vol. Wanneer Pieter en Loes in Zwolle de passagiers verzamelen kunnen we ook langs de A50 bij (bijvoorbeeld) tankstation De Brink, Klarenbeek (Appeldoorn) even kort stoppen om samen te komen en evt. wat lading over te zetten.
Het alternatief is dat ik ook eerst naar Zwolle rij zonder Vincent waarna we als groep Vincent op pikken. Dit zou inhouden dat we vaker stoppen. Eerst naar Heerde om vervolgens in Zwolle te verzamelen vind ik niet een optie.
Dan het verzameltijdstip. Bovenstaand mijn voorkeur, echter ga ik gewoon met de groep mee. Hou er rekening mee dat ik verwacht 1,5 uur bezig te zijn met Harm en Vincent op te halen voordat ik op De Brink zou kunnen zijn. Bijvoorbeeld 4:00 daar verzamelen betekend 2:30 vertrekken uit Emmeloord.
Voor Pieter vanuit Emmen ong 1 uur naar Zwolle
Voor Loes vanuit Ermelo ong 30 min naar Zwolle
En van Zwolle 40 min naar A50, De Brink
Link naar 'De Brink':
http://maps.google.com/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=De+Brink,+De+Hooilanden,+Klarenbeek,+Apeldoorn&aq=&sll=52.416241,5.893478&sspn=0.308654,0.617294&ie=UTF8&hq=De+Brink&hnear=De+Brink,+De+Hooilanden,+Klarenbeek,+Apeldoorn,+Gelderland,+Nederland&ll=52.171563,6.026258&spn=0.01874,0.038581&z=15Laatste puntje nog van mijn kant iig voor Harm en Vincent, maar misschien ook handig voor de rest. Graag de bindingen van je bord halen. De planken zijn dan makkelijker te stapelen en de bindingen zijn makkelijk in de bagage te stoppen.

Veel tekst, same point. We need to decide on time and point of gathering

Ik kan niet wachten! Nu hopen dat er nog een dik pak sneeuw bij komt!