Poll

jah, gooi mij maar in 'oorverdovend' gebied (K,L)
3 (50%)
Hmm, dekstop speakers zijn mij meer dan genoeg (A,B,C,G,H,I,J)
0 (0%)
boeien, ik wil LANNEN (aka: ik heb toch dubbel geventileerde oor-geluids dingen, maakt mij niet uit)
1 (16.7%)
Nou ik moet wel goed slapen van mama, dus ik wil eigenlijk geen last van die batty boys hebben (D,E,F)
2 (33.3%)

Total Members Voted: 0

Author Topic: geluid (oftewel, gaan we de 150 decibel halen? )  (Read 783 times)

Offline Lyon

• 5137_lyon
  • Hero Member
  • Dead girls dont say no
    • View Profile
    • Sunstroke - Your Happy Place
    • Email
geluid (oftewel, gaan we de 150 decibel halen? )
« on: July 14, 2002, 03:41:24 am »
ehm, jah dus.

zoals u HIER kunt lezen, zit er verschil in het gebied waar je zit en het geluid.

Kilo en Lima zijn de plekken waar de mensen met de 150 decibel (oftewel, redelijk grote speakers, veel geluid) boxjes mogen, foxtrot, echo en delta voor de mensen van 15 decibel (koptelefoon + kleine lullige boxjes). rest is \'fair user policy\', oftewel mag wel boxjes, maar keep it nice.

plattegrond (want we weten niet allemaal waar Kilo en Lima liggen he ? NEE DAT DACHT IK OOK JAH, LUILAKKEN !! )

nou was het plan om grote boxen mee te nemen, maarehm... je zit dan wel tussen een hoop meer herrie maker, met mischien nog grotere boxen. Keuze is aan u allen, stem met graagte en serieus, bij voorbaat dank :o

[edit] even wat minder \'lyon\' gemaakt, kennelijk zijn niet alle mensen zo geschift als $me[/edit]                    
If you ever fall off the Sears Tower, just go real limp, because maybe you'll look like a dummy and people will try to catch you because, hey, free dummy.

Offline admiral

• Administrator
  • Hero Member
  • Unfuckwithable
    • ICQ Messenger - 42641276
    • View Profile
    • www.5137.org
    • Email
« Reply #1 on: July 14, 2002, 03:51:31 am »
Nou ik heb dus maar op het veel geluid gebied gestemd.
Ondertussen ook een reactie geplaatst op campzone.nl met vraag hoe hard je dan mag in de middelmatige velden

dus ff wachten enzo nog                    
the definition of definition is reinvention

SouL@nG3L

• Guest
« Reply #2 on: July 14, 2002, 04:37:56 pm »
mwuahahaha pas maar op lijkt me niet kewl als ik 1 van jullie moet verwijderen van het evenement :P:P:P grappie maar ik denk dat als je dat niet doet op lima of kilo anders heb je een probleem denk  :S                    

Offline Lyon

• 5137_lyon
  • Hero Member
  • Dead girls dont say no
    • View Profile
    • Sunstroke - Your Happy Place
    • Email
« Reply #3 on: July 14, 2002, 05:20:03 pm »
Originally posted by SouL@nG3L
mwuahahaha pas maar op lijkt me niet kewl als ik 1 van jullie moet verwijderen van het evenement :P:P:P grappie maar ik denk dat als je dat niet doet op lima of kilo anders heb je een probleem denk  :S
als jij ons verwijderd nemen we de tent mee :P (mag je op de wc slapen :P )                    
If you ever fall off the Sears Tower, just go real limp, because maybe you'll look like a dummy and people will try to catch you because, hey, free dummy.