om lang verhaal kort te maken:
maarten kan niet.
Nee niet gaan lamen oid, is echt jammer

Hij zou dus bij de security gaan, en daarom zouden we dus donderdag (een dag eerder) kunnen komen.
Nu hij niet meer gaat, hebben we misschien een klein probleempje.
We hebben gebeld met perry (organisator) over de situatie.
Hij vond het in eerste instantie niet zo heeeel erg, als we maar beetje hielpen etc.
Hij zou iemand anders contacten/bellen van de organisatie, en bespreken/melden. Daarna maarten weer opbellen.
Hij heeft maarten nog niet teruggebeld, en is nu niet bereikbaar.
We gaan er nu vanuit dat we nog wel gewoon donderdag middag kunnen komen.
Morgen ochtend proberen we nog perry te bereiken, tot en met 12:00
Als we daarvoor niets hebben kunnen bereiken, dan gaan we gewoon door, en dus \'s middags er zijn.
Want ik moet mijn pa van zijn vakantie weghalen om me te brengen. Hij moet uur rijden om hier te zijn. Dus aangezien we 13:30 hier wegwillen, zal ik hem voor 12:30 moeten bellen mocht het niet meer doorgaan donderdag.
Dus dan wil ik ook iedereen vragen of ik jullie nog kan bereiken voor 12:30 dat het donderdag niet meer doorgaat.
Dat je dus nog even op forum kijkt, of een telefoonnummer achterlaat hier zodat ik je ff kan informeren of het wel of niet doorgaat.
Hopelijk snapt iedereen nu hoe we het gaan doen.
En dat je dus niet te vroeg van huis moet.
Dit is allemaal dus voor de extra zekerheid. En het gaat waarschijnlijk nog wel gewoon door, maar dit dus ff just in case.
Wij (admiral, danny, riker) zijn er ongeveer 14:30 of eerder.
Dus moet je zelf ook ff posten hoelaat je er bent, rekening houdend met het feit dat je dus 12:30 nog informeerbaar moet zijn.