Yo yo yo, goed plan! We gaan een week op wintersport!!! w00t! joehoe en joehoe too!!! Begin volgend jaar, ergens in januari lijkt mij het beste. Is sneeuwzeker en niet het hoogseizoen. Anders februari begin. Jullie moeten sowieso een weekje vrij nemen, maar dat kan. Heb ik ook gedaan dit jaar, is gewoon mogelijk

.
K dan, jullie wilden weten hoeveel jullie ongeveer kwijt zullen zijn. Ik heb ff een schatting gemaakt (7 dagen in een niet te duur hotel

) :
Hotel en ontbijt 7 x 35 = 245
Lunch en avondeten 7 x 35 = 245
Skipas: 160
Materiaalhuur: 125
Busreis: 75
Verzekering: 20
Zuipu: 130
Totaal van 1000 euro (all-in), ligt eraan hoeveel je zuipt natuurlijk, maar gewoon ff een schatting...Ik denk dat je in de buurt van de 1000 euro moet rekenen. Leek me beter de bus te doen, dan met 2 auto\'s of zo, terwijl er maar 2 kunnen rijden, en er maar 1 auto is of zo. Bus is relaxer denk ik...
Of terwijl, ff hard sparen dus. Zijn er nog steeds dudes, 1337 513773||, 313370R l4m3r5, sn0wb0ard-freaks die serieus mee willen?
[list=1]
[li]mr.Pac Stealy

[li]Spad-XIII

[li]Admiral

[li]Weeman

[/list=1]
Dus King, Blade, Riker, 3p0, en iedereen die ik vergeten ben (sorry

), what do you say hiervan?
Oh jah, puntje van Weeman ben ik het mee eens, vrouwen en wintersport, neh, bleg. Gewoon gezellig met wat lamers. Ga je niet je girlfriend meenemen toch? :?