Author Topic: De lang verwachte lijst !  (Read 1026 times)

Powermage

• Guest
De lang verwachte lijst !
« Reply #25 on: May 15, 2003, 08:22:17 am »
Ik denk sowieso eiland of rondom.
Die andere planning kan ook nog als er ngo plots 4 mensen bij komen. (ik heb nog 1 iemand op de misschien lijst staan, die weet nog niet of hij kan.)

Ik heb een vage rekensom op het bedrag van de tent los gelaten, en daar zou uitkomen dat iedereen net iets minder dan 20 euro zou betalen :S (en de mensen die t weekend komen iets van 4)

Binnenkort nog eens goed uitrekenen.                    

Offline Lyon

• 5137_lyon
  • Hero Member
  • Dead girls dont say no
    • View Profile
    • Sunstroke - Your Happy Place
    • Email
« Reply #26 on: May 15, 2003, 08:56:50 am »
ik ben zelf pro-rondom.

ik zal zo even een tekening van de configs maken, dan kunnen we gewoon een poll erover houden :)                    
If you ever fall off the Sears Tower, just go real limp, because maybe you'll look like a dummy and people will try to catch you because, hey, free dummy.

Offline Lyon

• 5137_lyon
  • Hero Member
  • Dead girls dont say no
    • View Profile
    • Sunstroke - Your Happy Place
    • Email
« Reply #27 on: May 15, 2003, 10:41:14 am »
Originally posted by Lyon
ik ben zelf pro-rondom.

ik zal zo even een tekening van de configs maken, dan kunnen we gewoon een poll erover houden :)

zie andere thread.

gelieve alle tentzaken daar te laten :)                    
If you ever fall off the Sears Tower, just go real limp, because maybe you'll look like a dummy and people will try to catch you because, hey, free dummy.

Offline admiral

• Administrator
  • Hero Member
  • Unfuckwithable
    • ICQ Messenger - 42641276
    • View Profile
    • www.5137.org
    • Email
« Reply #28 on: July 18, 2003, 03:13:43 pm »
zo ff een update. Waar het mij omgaat is wie van die lijstje nu echt zeker niet meer komen enzo. Ik bedoel als er 17 komen. En een paar 4 dagen later, meende ik ergens gelezen te hebben, dan zijn er in het begin zeg mar ongeveer 14 mensen.
Ik besluit op basis hiervan dat ik voor ongeveer 400 euro een boodschappen lijstje maak :)
the definition of definition is reinvention