Er is een topic geweest waar sommigen hebben verteld wat voor sharable dingen ze meenemen. Hier is een opsomming van dat resultaat. Je ziet er zijn nog wel een paar dingen nodig.
Spullen en Apparaten (linkje)Even zeker stellen dat we overal genoeg van hebben en niet een overbodige hoeveelheid.
Ik gebruik hierbij het topic
Algemeen: Wat Is Er Nodig. En Wie Zorgt Voor Wat.
spullen in rood zijn nog niet genoeg van, oranje zijn er wel wat van, maar misschien net genoeg, groen is voldoende.koelkast 3
voor 20 man is er een koelkastinhoud nodig van zo'n
500 liter
don't pin me on that one. Dat is zeg maar 2 normale koelkasten, dus niet van die super kleine.
Maar als het even kan is 3 natuurlijk goed te gebruiken.
Picobyte 1
camping koelkastje admiral 1
elektrische koelbox Powermage 1
mini coolbox/koelkast vrieskast 1~2
En een redelijke vrieskast is nog wel handig denk ik.
Powermage 1
admiral 1
gezamenlijke vrieskast kopen @ biddinghuizen damn.. hij is verwijderd van marktplaats BBQ 2.
lyon 1
Powermage 1
skottelbraai Verlichting 5
Ik denk TL-buizen.
picobyte x TL picobyte x looplampjes lyon 1 Looplamp admiral 1 TL admiral 1 Looplamp Powermage 1 grote bouwspot Magnetron 2
Nouja 1 lijkt me voldoende, maar 2 is gewoon handig.
Paxlie vanaf dag 4Powermage magnetronRiker waarschijnlijk?Joe Kurr eventueelFrituurpan 2
1 Lijkt me voldoende, maar 2 is wel gewenst als we allemaal ineens tegelijkertijd gaan eten
admiral 1Tostie apparaat. 2
Picobyte 1
Riker 1
admiral 1
Party light (geen maximum)admiral 1 disco licht Picobye strobo & rook Joe Kurr laser crab TV-toestel voor console gaming. En aparte TV voor film kijken?
admiral 1 70cm tv Timmuh 1 combi tv (met video) Console admiral gamecube 4 contr 8~9 games Timmuh playstation eventueel 2 contr, wat games Infamous n64 Gasstel/kookgelegenheid 1
admiral 1
Powermage 1
in caravan anti insecten(geen maximum)Iets of meerdere ietsen tegen vliegen en wespen: ideeen?
Hier kunnen we niet genoeg van hebben.
admiral 1
blauw schroei lampje dingJoe Kurr 1
2 vliegenzapperTimmuh 1
anti vliegen herrieJerrycan(s) 5, kan minder
Voor het handenwassen en afwassen enzo is het wel handig als we een watervoorziening hebben.
Liefst met kraantje enzo
Powermage 2
Ventilator dingen (geen maximum)Stealth 1
RvGaTe 1
Powermage 1
Infamous 1
Timmuh 1
Joe Kurr 1
stereoTimmuh 1
Powermage 1
teiltje 2~3
voor afwas en dergelijken
admiral 1
pannen 5~6
voor iets opwarmen en koken?
admiral 2~3
bank 1~3
wel relax voor console / film
kan RvGaTe een bank meenemen?koffiezetapparaat 1~2
Timmuh 2 koppen per keerPicobyte 8 koppen per keerwaterkoker 1~2
Joe Kurr zeil voor ondergrond(geen maximum)Timmuh 2: 7,60mX9,80m, 5,70mX9,80madmiral 3 zeilen, maar ook voor eigen tent, maar heb wel wat overiets vergeten?Slapen Ik weet niet in hoeverre dit al is geregeld bij mensen, maar aangezien er nog niets over is geblaat doe ik het even.
Ik slaap in een eigen bungalow tent. Hier slapen stealy en riker ook in. Tevens wou ik hier een console tentje van maken. Eigenlijk heb ik het liefst niet meer mensen erin omdat er dus wat ruimte over moet blijven, maargoed nood breekt wet
Tafels (linkje)Tja zijn er nog mensen die niet weten aan welke tafel ze gaan zitten?