Author Topic: Wat Vind Je Van Deze Site ???? Geknutseld Door /me  (Read 710 times)

[ZAKJE]Highlander!

• Guest
Wat Vind Je Van Deze Site ???? Geknutseld Door /me
« on: September 18, 2003, 10:40:54 am »
ik heb dus voor mijn werk een website moeten fietzen en ik nu wil graag wat feedback, het is een site voor een woningbouwproject van mijn werkgever (MBB.
de images zijn mij aangeleverd in .psd maar het was niet meer mogelijk om er een 'n00b' compatible maat van te maken dus moet het maar op dit formaat op zich wel jammer want ongeveer 15% van de surfers schijnt nog op deze resolutie te surfen (prutsers)

wat ik graag wil weten :
wat vind je van de snelheid ??? (hij word nu nog gehost op een 0.5 Mbit sdsl lijn)
wat vind je van de pagina opbouw tijdens het laden (de volgorde van de verschillende beelden)
de grafix (hier kan ik niet al te veel aan veranderen maar ik ben wel benieuwd)
de code (mocht je teveel tijd overhebben :) )

en last maar niet least de algemene indruk ......

de website zelf

Offline Lyon

• 5137_lyon
  • Hero Member
  • Dead girls dont say no
    • View Profile
    • Sunstroke - Your Happy Place
    • Email
« Reply #1 on: September 21, 2003, 09:07:40 pm »
de plaatjes lijken af en toe korrelig, een paars vlak heeft bevoorbeeld wat oneffenheden.

die borders om de plaatjes heen had je beter met css kunnen doen (:hover )

de html code is een beetje brak. in pauwenveld.html sluit je heel veel td's af, zonder dat je ze opent. Sterker nog, er staat nergens een <table> of een <tr>

verder ziet hij er cute uit, en volgens mij werkt alles onder mijn firebird (oftewel hij is mozilla 1.5 compatible)
If you ever fall off the Sears Tower, just go real limp, because maybe you'll look like a dummy and people will try to catch you because, hey, free dummy.

Offline King

• 5137_king
  • Hero Member
  • Bless you my child
    • View Profile
    • Email
« Reply #2 on: September 22, 2003, 11:44:58 am »
Ik had denk ik alleen dat tekstvak anders gemaakt: ander font, andere (geen)  border, en misschien wat meer ruimte voor de tekst gererveerd. Nu lijkt het er een beetje tussengepropt.

Verder ziet ie er nice uit.
« Last Edit: September 22, 2003, 11:45:14 am by King »
Real budo endlessly changes without name or fixed form.

Joe Kurr

• Guest
« Reply #3 on: September 23, 2003, 07:09:23 pm »
Ziet er netjes uit, alleen beetje klein op 1600x1200 :)

Wat die brakke html code betreft, zo te zien is het gemaakt in GoLive, dus ik denk niet dat Hooglander bewust die niet bestaande TD's heeft afgesloten.

[ZAKJE]Highlander!

• Guest
« Reply #4 on: September 23, 2003, 10:25:31 pm »
thnx for the feedback :)

die <td> meuk heb ik er wel zelf in geknutseld   :rolleyes:  maar de site bestond ook eerst uit frames, aangezien die overbodig zijn geworden heb ik de frames er maar uitgesloopt alleen ben ik de <td> vergeten mee te slopen.

aan het textvenster zal ik nog wat gaan knutsellen want dat is idd niet mooi enzo en de randjes van de tekeningen worden ook nog aangepast.

:)