maandag 22 december 2003
Geachte welgestelde edele dames en heren,
In het jaar des heren 2004 hoopt Jeroen Pieter Alexander Schreurs geboren 14-01-1980 te Elburg zijn zegge en schrijve vierentwintigste verjaardag te vieren. Aangezien deze gebeurtenis met de alom bekende rituele felicitaties en cadeua's dient te worden uitgevoerd was ik in de veronderstelling dit op een nader te bepalen locatie en op een in overleg met faciliterende instanties en/of personen afgesproken punt ten uitvoer te brengen. Aangezien ik de locatie van dit afhandelen nog niet nader bepaald heb stel ik u allen voor enige voorzichtigheid te bewaren aangaande eventuele logistieke afspraken die u aangaande dit afhandelen tracht te volbrengen evenzeer ook het overwegen van het doorbrengen van de nacht(waarbij ik niet impliceer dat er iemand onder u is die ik niet de hoogste moraal en degelijkheid toe ken aangaande eventuele afhandelingen in de relationele sfeer.)
Rest mij nog de datum en tijd en de tot op dit moment mij bekende locaties te vermelden.
Het jaar des heren 2004, op de zeventiende van de eerste maand, zal in de avonduren deze rituele massamoord op de te betreuren maar prijzenswaardige hersencellen plaatsvinden.
De locaties waarop ik op dit moment mijnent wegen enigerlei aan zekerheid berustende goedkeuring heb verleend zijn de volgenden:
- 5137 huis te Ketelhaven
- De kelder van Het vliegende paard
Ik hoop u allen voldoende te hebben geïnformeerd, mocht ik echter tot mijn grote spijt u op enig punt niet voldoende hebben geïnformeerd dan zal ik uw vragen met de hoogst mogelijke spoed beantwoorden.
Met de meest hoogachtende groeten en gelukwensen,
U nederige dienaar, collega en vriend,
Jeroen Schreurs