Count me in..... Een kratje Palm zou lekker zijn (meer kan ik toch niet op) En bij deze ik reserveer maar vast een matras.... (ben de eerste nu toch) Niet dat dat wat uit maakt bij jullie maar goed!
hehe, ik vind je replies altijd wel tof hoe je dan een goed beeld van ons hebt gecreeerd Anyway als je een krat op kunt dan own je like 90% van de mensen, respect
90% maar. wie is dan die andere 10%? (me is 5%)!(waarschijnlijk degene tegen wie ik dan domme opmerkingen post als: Wat is nu je echte naam ouch SORRY....!
http://www.flevolan.nl/invboard/index.php?...indpost&p=10034*whistles*Ohja ik ben pro-palm. Das tenminste echt bier.ik wou eerst een fust palm voorstellen, maar dat mocht niet ik zal vd week even mailtje de deur uitdoen naar 5137@ en friends@, dan kunnen we even een lijstje maken van in/out's
met je "red:".. slaat ook echt nergens op , maar goed teken dat je wat gezopen had dus goed Palm teh suck btw
90% maar. wie is dan die andere 10%? (me is 5%)!(waarschijnlijk degene tegen wie ik dan domme opmerkingen post als: Wat is nu je echte naam ouch SORRY....!Ennuh ik wil de uitdaging wel aan (ik weet nu al sat ik waarschijnlijk tot de helft kom) maar goed grenzen zijn er om te verleggen!
Je weet dus ook gewoon nog steeds niet dat Vian = Riker = ik is he Jammer is dat Verder komt kappa na beta ?
gamma dude, gamma
Palm zuigt gewoon. Heineken teh rule!
(except for bavaria == water)