Author Topic: Fa Of Niet?  (Read 519 times)

Offline admiral

• Administrator
  • Hero Member
  • Unfuckwithable
    • ICQ Messenger - 42641276
    • View Profile
    • www.5137.org
    • Email
Fa Of Niet?
« on: February 23, 2005, 11:00:12 am »
Heb een mail ontvangen over het FA-schap bij campzone. ff lezen en reply'en.
Velen van jullie hebben ons reeds benaderd en aangegeven dat jullie dit jaar graag weer FieldAdmins zouden zijn op CampZone 5. Van de anderen heb ik nog niets vernomen. Ik wil jullie nu dan ook een week de tijd geven om te reageren op deze mail en aan te geven of jullie het komende jaar weer FA's zouden willen zijn. Graag bij het reageren duidelijk vermelden welke groep en veld jullie het vorig jaar waren.

Aangezien we hebben gemerkt dat het een beetje te kleine velden waren het afgelopen jaar, en veel FA's aangaven het toch te zullen waarderen als ze wat grotere velden zouden krijgen, hebben we besloten het aantal velden dan ook een beetje terug te brengen. Dit betekend helaas wel dat niet iedereen dit jaar weer FA zal kunnen zijn misschien. Gelukkig/helaas (van allebei wat ben ik bang) hebben sommigen al aangegeven dit jaar niet in de gelegenheid te zijn om FA te worden. Toch zal er een loting moeten plaatsvinden om het lot te laten beslissen welke FA's het dit jaar zullen worden als er teveel positieve reacties zijn. Dit spijt ons zeer, wij zijn nog steeds dankbaar voor de hulp van het afgelopen jaar!

De nieuwe veldindeling dit jaar zal er zo uitzien:
Zoals jullie zien zijn er dus 10 velden dit jaar (veld k en het "main"/crew veld niet meegeteld), A-J.

Zodra we jullie reacties binnen hebben, worden alle mogelijke 2005 FA's bij elkaar gestopt en daar worden namen uit getrokken door middel van een loting. Het kan dus zo zijn dat het ook niet mogelijk is je "eigen" veld terug te krijgen, wanneer jullie en je buren van vorig jaar beiden getrokken worden en dus dit jaar theoretisch dan het veld met je buren zouden delen. Klinkt ingewikkeld, is het natuurlijk niet ;)

Enfin, tussen vrijdag en maandag komende week zullen jullie dan ook vernemen wie het geworden zijn. Mijn voorkeur gaat, nogmaals, gewoon naar iedereen, maar zo is het eenvoudigweg dit jaar niet.

Van mij hoeft 't dit jaar niet.
En nee ik weet nog niet of ik dit jaar wel ga.
the definition of definition is reinvention

Offline Riker

• 5137_riker
  • Jr. Member
  • **
    • View Profile
    • http://
Fa Of Niet?
« Reply #1 on: February 23, 2005, 11:03:55 am »
weet t ook nog niet, denk t wel.. ga geen FA zijn iig.
<Supra87T> now i have to get tested for aids.
<Snipa> Think positive
<Supra87T> fuck you man, thats not even funny?=*=?Charlie don't surf!?=*=?I like your Lincoln.

It's a '76. Won't be out 'til next year. But I know some people that know some people that robbed some people.
?=*=?Facts are meaningless. You could use facts to prove anything that's even remotely true.

Homer Simpson?=*=?I'm on fire!! Help me Jesus! Help me Jewish God! Help me Tom Cruise!?=*=?if you're woman enough, you can make him not gay, hang in there! You owe it to the guy, save him!?=*=?I'll go wherever they value loyalty the most!

Offline Lyon

• 5137_lyon
  • Hero Member
  • Dead girls dont say no
    • View Profile
    • Sunstroke - Your Happy Place
    • Email
Fa Of Niet?
« Reply #2 on: February 23, 2005, 11:53:19 am »
ik kan alleen 'in naam' FA zijn.
Ik wil dit jaar wat meer eigen tijd hebben dan vorig jaar, dus dan pak ik dit er liever niet bij.
If you ever fall off the Sears Tower, just go real limp, because maybe you'll look like a dummy and people will try to catch you because, hey, free dummy.

Offline Shogun

• 5137_stealth
  • Sr. Member
  • Hell, it's about time!
    • View Profile
Fa Of Niet?
« Reply #3 on: February 25, 2005, 03:53:47 pm »
Had nog helemaal niet op deze post ge-replied maargoed;

Ik wil wel FAen maar het zit er dit jaar niet in merk ik wel. :)
Ik ga iig wel zeker weten.