Kheb et stukje frost-mage vs druid nu een paar keer bekeken:
De druid gaat ommiddelijk in bearform om te tanken en damage te doen. De tactiek van de mage is dan om met frost spells en blink op afstand te blijven en blijven damagen om te proberen te critten.
Vervolgens komt de druid uit bearform en insta healt zichzelf. Probeert wat damage te doen met een spell maar gaat daarna weer naar bearform.
Mage blijft afstand houden met slow en blink en killed de druid in bearform.
Het kan natuurlijk zijn dat het een n00b druid is maar ik zou graag van Lyon willen weten, wat is het meeste damage wat je kan doen in normal form ?
Doet de druid in het filmpje het goed door te tanken als bear of zijn er nog andere methodes (zoals in normal het gevecht aangaan met spells en wat melee)?
Tactiek is in principe goed. Zou aan het begin zijn begonnen met een moonfire (instant DoT)
Insta-heal is een standaard op hoog level. Punt is in principe dat je een mage moet OOM'en. Jij kan namelijk effectiever healen dan hij kan casten.
Ik heb dit filmpje nog niet gezien, zal ik nog wel es doen. Ik zou moonfire dus aan begin hebben gedaan, geen langdureige casts doen, en voornamelijk stuns gebruiken. (beerform is voornamelijk overleef form, maar raar dat ie dan de 2de keer niet healde)
verder: als caster is een druid over het algemeen slecht, Hij kan het wel, maar zal het nooit tegen een mage doen, want die kan het beter. Sterkste wat ik heb is een longcast starfire, maar meestal zullen ze gaan moonfirespammen (onze instant DoT spell)
En mage vs priest is hf gl gg. Shadowpriest win je het bijna niet van, dat is atm de uber-pvp type. Zoals adje al zegt, manaburn (zwarte handen plus langere cast) fikt je hele mana weg, Als en shadowpriest slim is krijgt hij ondertussen de damage in health erbij

. Druid zal hiertegen shapeshiften naar beer, zodat hij geen mana meer heeft. Hoe een mage dat dus doet weet ik niet

edit: thread gelezen, lijkt me duidelijk, ik ga mn swiftshifting speccen

(60% minder mana als je vanuit een form naar andere gaat binnen 6 secs)