Author Topic: Interfaces  (Read 7649 times)

Spad-XIII

• Guest
Interfaces
« on: March 11, 2005, 09:45:07 am »
een kleine suggestie..

ipv de 100 pages halen in het algemene wow thread hier maar ff een interface topic :)

ehm.. de (enige?) twee grote ui packs:

Cosmos
CTmod

ik heb cosmos gepakt omdat de rest hier die ctmod gebruikt en ik wilde die cosmos ff bekijken :) niet een echt speciale reden ofzo (op ander forum werd ook gezegd dat het een goeie ui-pack was)

kzal ff paar nieuwe spells halen en dan beter naar de instellingen kijken.. ff screenshotje maken en posten :)

Offline Lyon

• 5137_lyon
  • Hero Member
  • Dead girls dont say no
    • View Profile
    • Sunstroke - Your Happy Place
    • Email
Interfaces
« Reply #1 on: March 11, 2005, 10:28:55 am »
je kan trouwens dingen ook heel goed combineren. zowel ctmod als cosmos is meer een verzameling van losse UI tweaks
If you ever fall off the Sears Tower, just go real limp, because maybe you'll look like a dummy and people will try to catch you because, hey, free dummy.

Offline Madlemon

• 5137_madlemon
  • Sr. Member
    • MSN Messenger - msn@madlemon.nl
    • View Profile
    • http://www.madlemon.nl
    • Email
Interfaces
« Reply #2 on: March 11, 2005, 10:31:09 am »
Iemand ervaring met beide?
En hoe zit het met de max aantal extra bars? onbeperkt of.. ?
Ik wil er minimaal 4 (gebruik ik atm), evt. 5 voor de toekomst :P
Madlemon.nl - Dat dan weer wel...?=*=?Het is net de plantsoenendienst, wel elk jaar vloekend en scheldend de bladeren van de weg komen blazen, terwijl ze ook gewoon de boom kunnen omhakken.?=*=?Sam: "According to these orders, something bizarre is happening at the carnival."
Max: "I thought that was the whole point!"?=*=?Het was een tamelijk saai feestje geweest en van saaiheid ga ik als vanzelf veel drinken.
Het is maar goed dat ik zo'n interessant leven heb, anders was ik allang alcoholist geweest.?=*=?I'm confused. Are you trying to say corporations are evil, but it's ok since it helps them make money?

I'm saying they aren't immoral so much as amoral. They don't sit around twirling their mustaches thinking of new ways to ruin the planet; rather, they sit around twirling their mustaches thinking up new ways to make money.?=*=?Dude, dat is juist een OS-X functionaliteit! Dan hebben alle vrouwen en homo's (lees: Mac klanten) meer tijd om naar hun fraaie systeemkast te kijken.
"Geniet nu met volle tuigen van uw mac-systeem: Get Firefox!!"

- Usability expert Skinner laat zich uit over de trage performance van Firefox op OS-X.

Spad-XIII

• Guest
Interfaces
« Reply #3 on: March 11, 2005, 10:36:36 am »
ik zal zo ff gaan kijken (weer een dagje ziek thuis.. vandaar :))

gelijk ook kijken naar de combinatie van de coole CTmod en Cosmos dingen.

ik zag iig dat de quest monkey van CTmod er beter (en kleiner) uitzag dan die van Cosmos (de quest minion)

ik ga CTmod nu ff bekijken.. misschien dat ik toch overstap of een mixje maak/check :)

btw, er schijnen aardig wat mensen wat problemen met Cosmos te hebben.. en sommigen ook weer helemaal geen.. go figur

heeft CTmod trouwens ook een of andere connectie met Thottbot ? Cosmos namelijk wel. niet dat ik die gebruik, maar toch...

edit: p.s. 4 a 5 extra bars is geen probleem: je hebt zowiezo 2 sidebars, een topbar (ctmod?) en verschillende bottom bars
ik heb er in cosmos nu 5 open staan: default, left, right, en 2 boven de default
« Last Edit: March 11, 2005, 10:37:40 am by Spad-XIII »

Offline admiral

• Administrator
  • Hero Member
  • Unfuckwithable
    • ICQ Messenger - 42641276
    • View Profile
    • www.5137.org
    • Email
Interfaces
« Reply #4 on: March 11, 2005, 10:40:05 am »
met cosmos lijken meer problemen denk ik omdat het meer gebruikt is, bekender is en daarom door meer n00bs gebruikt wordt.
questmonkey is trouwens niet origineel van ctmod, misschien dat het er net bijgevoegd is. Maar anders is het een losse mod.
the definition of definition is reinvention

Offline Shogun

• 5137_stealth
  • Sr. Member
  • Hell, it's about time!
    • View Profile
Interfaces
« Reply #5 on: March 11, 2005, 10:42:40 am »
Ok ok.. maar wat is nu de overweging om het ene of het andere te kiezen?
Ik gebruikte eerst erg lang cosmos maar nu overgestapt op ct_mod.

CT_mod heeft iets minder aan functionaliteit maar ik heb nu zelf de keuze om alleen noodzakelijke dingen toe te voegen. Cosmos was TE compleet met useless shit erin.

Verder is ct_mod wat robuster wat betreft foutmeldingen enzo. Cosmos schijnt ook meer performance te vragen van WoW itt ct_mod.

Ik raad je aan om gewoon te beginnen met ct_mod en vervolgens naar ui.worldofwar.net te gaan en alles uit te breiden. Die extra balken enzo die standaard in cosmos zitten kan je ook gewoon los erbij installen. Staat allemaal op ui.worldofwar.net

Ik zal dit weekend ook es mijn lijstje posten, ik ben namelijk ook nog niet helemaal klaar met mijn ui customizen. (Mages hebben veel balken nodig :P)

Offline Lyon

• 5137_lyon
  • Hero Member
  • Dead girls dont say no
    • View Profile
    • Email
Interfaces
« Reply #6 on: March 11, 2005, 10:42:46 am »
ik zal zo ff gaan kijken (weer een dagje ziek thuis.. vandaar :))

gelijk ook kijken naar de combinatie van de coole CTmod en Cosmos dingen.

ik zag iig dat de quest monkey van CTmod er beter (en kleiner) uitzag dan die van Cosmos (de quest minion)

ik ga CTmod nu ff bekijken.. misschien dat ik toch overstap of een mixje maak/check :)

btw, er schijnen aardig wat mensen wat problemen met Cosmos te hebben.. en sommigen ook weer helemaal geen.. go figur

heeft CTmod trouwens ook een of andere connectie met Thottbot ? Cosmos namelijk wel. niet dat ik die gebruik, maar toch...

edit: p.s. 4 a 5 extra bars is geen probleem: je hebt zowiezo 2 sidebars, een topbar (ctmod?) en verschillende bottom bars
ik heb er in cosmos nu 5 open staan: default, left, right, en 2 boven de default
monkeyquest is een losse plugin. geen onderdeel van ctmod dus

ik gebruik atm:
* CTmod (oudere versie)
* Monkeyquest
* Monkeyclock
* Gatherer

Ik ben nog van plan om bankstatement te gaan gebruiken, aangezien ik daar mn herbs heb staan enzo. Ik ga denk ik ook even de nieuwe CTmod installen, want ze hebben hem leuk uitgebreid :)
If you ever fall off the Sears Tower, just go real limp, because maybe you'll look like a dummy and people will try to catch you because, hey, free dummy.

[ZAKJE]Infamous

• Guest
Interfaces
« Reply #7 on: March 11, 2005, 08:11:32 pm »
CT_mod heeft die balken erook bij zitten standaard iig de versie die ik heb gewoon boven in bij je minimap  staat een button met ct erop daar kan je die balken aanzetten of uitzetten

Offline Madlemon

• 5137_madlemon
  • Sr. Member
    • View Profile
    • Email
Interfaces
« Reply #8 on: March 24, 2005, 11:35:35 am »
Ik gebruik CT_MOD en daarbij viel me het volgende op:

Ik heb een hotbar aan de linkerkant van mn scherm. Daarnaast heb ik via menu->interface mn interface een beetje verkleint (kleinere icoontjes e.d.).
Als ik nu iemand in een party invite, dan komt zijn icoon aan de linkerkant van het scherm te staan, as usual.
Alleen *soms* komt het icoon half áchter mn linkerhotbar terecht, wat selecteren lastiger maakt. Soms komt ie ook gewoon keurig naast mn hotbar.

Komt iemand dit bekend voor? Of weet iemand een oplossing? (en geen haal-die-linkerhotbar-weg grappen  B) )
Madlemon.nl - Dat dan weer wel...?=*=?Het is net de plantsoenendienst, wel elk jaar vloekend en scheldend de bladeren van de weg komen blazen, terwijl ze ook gewoon de boom kunnen omhakken.?=*=?Sam: "According to these orders, something bizarre is happening at the carnival."
Max: "I thought that was the whole point!"?=*=?Het was een tamelijk saai feestje geweest en van saaiheid ga ik als vanzelf veel drinken.
Het is maar goed dat ik zo'n interessant leven heb, anders was ik allang alcoholist geweest.?=*=?I'm confused. Are you trying to say corporations are evil, but it's ok since it helps them make money?

I'm saying they aren't immoral so much as amoral. They don't sit around twirling their mustaches thinking of new ways to ruin the planet; rather, they sit around twirling their mustaches thinking up new ways to make money.?=*=?Dude, dat is juist een OS-X functionaliteit! Dan hebben alle vrouwen en homo's (lees: Mac klanten) meer tijd om naar hun fraaie systeemkast te kijken.

- Usability expert Skinner laat zich uit over de trage performance van Firefox op OS-X.

Offline Lyon

• 5137_lyon
  • Hero Member
  • Dead girls dont say no
    • View Profile
    • Email
Interfaces
« Reply #9 on: March 24, 2005, 11:40:27 am »
ken ik ja, ik heb mn heals daar zitten.

ik refresh dan altijd de UI, daarna is het weer goed (ctmod, laatste tab, en dan rechtsbovenin)

en voor de rest van dit topic:
http://wow.gameparty.net/forum/showthread.php?threadid=28088

ik ga denk ik van het weekend nog wat verder tweaken, ik zag nog een paar coole healing oriented mods

Offline admiral

• Administrator
  • Hero Member
  • Unfuckwithable
    • View Profile
    • www.5137.org
    • Email
Interfaces
« Reply #10 on: March 24, 2005, 11:43:52 am »
dat probleem ken ik zeker als priest ja.
soms helpt een /console reloadui, soms niet.
Ik heb nu maar het party frame wat naar rechts gesleept. Dat kan met gypsy iig.

Maar na de patch ga ik et heel anders oplossen.
« Last Edit: March 24, 2005, 11:44:01 am by admiral »

Offline Lyon

• 5137_lyon
  • Hero Member
  • Dead girls dont say no
    • View Profile
    • Email
Interfaces
« Reply #11 on: March 24, 2005, 11:47:49 am »
adje je moet eens kijken naar castparty of partycast. ik ga die van het weekend checken, ben wel benieuwd of het echt goed werkt (als je met shift-rechtermuisknop klikt op een char doet ie dit, control-rechtermuisknop dat, etc... superhandig :) )

Offline admiral

• Administrator
  • Hero Member
  • Unfuckwithable
    • View Profile
    • www.5137.org
    • Email
Interfaces
« Reply #12 on: March 24, 2005, 11:53:39 am »
die heb ik al geprobeerd tijdje terug. Vond dat je teveel moest onthouden wanneer iets op wie gecast werd.

UberpriestUI is wel nice.
De heals naast de party poppetjes. gewoon klik =heal op poppetje wat naast die knop zit.

Offline Madlemon

• 5137_madlemon
  • Sr. Member
    • View Profile
    • Email
Interfaces
« Reply #13 on: March 24, 2005, 11:54:05 am »
Bij het gebruik van een rechterhotbar, vallen je bags daar niet overheen?

boeit ook niet echt natuurlijk.. maar toch!

Offline mr.Pac Stealy

• 5137_stealy
  • Sr. Member
    • MSN Messenger - g_stealy@hotmail.com
    • View Profile
    • http://www.5137.org
Interfaces
« Reply #14 on: March 24, 2005, 11:54:58 am »
Bij het gebruik van een rechterhotbar, vallen je bags daar niet overheen?

boeit ook niet echt natuurlijk.. maar toch!
Nope, geen last van de bags, volgens mij, gaat wel goed aan de rechterkant, verplaatsen dus :)
Kiekeboe! :P

Offline Lyon

• 5137_lyon
  • Hero Member
  • Dead girls dont say no
    • View Profile
    • Email
Interfaces
« Reply #15 on: March 24, 2005, 12:26:44 pm »
die heb ik al geprobeerd tijdje terug. Vond dat je teveel moest onthouden wanneer iets op wie gecast werd.

UberpriestUI is wel nice.
De heals naast de party poppetjes. gewoon klik =heal op poppetje wat naast die knop zit.
die had ik ook gezien ja. de manier van casten sprak me wel aan, maar ik wil het dan wel als los iets hebben

@madlemon: ik heb mn bags niet open als ik aan het vechten ben, en mn rechterbalk bevat grotendeels potions en restoreblaat. Geen probleem dus. Eventueel is er een mod waarbij je de bagvensters kan verplaatsen :)

Offline King

• 5137_king
  • Hero Member
  • Bless you my child
    • View Profile
    • Email
Interfaces
« Reply #16 on: March 24, 2005, 12:32:34 pm »
Ik heb movablebags :) is toch onderdeel van CTmod?
Real budo endlessly changes without name or fixed form.

Spad-XIII

• Guest
Interfaces
« Reply #17 on: March 24, 2005, 01:25:07 pm »
cosmos zorgt daar allemaal wel voor.. bags worden verplaatst als er meerdere bars zijn enzo ..

daarnaast het ik linker/rechter hotbar gewoon op autohide staan (staat m'n vishengel, prof's  en res knoppies in enzo)

Offline Shogun

• 5137_stealth
  • Sr. Member
  • Hell, it's about time!
    • View Profile
Interfaces
« Reply #18 on: March 24, 2005, 02:06:27 pm »
Ik gebruik CT_MOD en daarbij viel me het volgende op:

Ik heb een hotbar aan de linkerkant van mn scherm. Daarnaast heb ik via menu->interface mn interface een beetje verkleint (kleinere icoontjes e.d.).
Als ik nu iemand in een party invite, dan komt zijn icoon aan de linkerkant van het scherm te staan, as usual.
Alleen *soms* komt het icoon half áchter mn linkerhotbar terecht, wat selecteren lastiger maakt. Soms komt ie ook gewoon keurig naast mn hotbar.

Komt iemand dit bekend voor? Of weet iemand een oplossing? (en geen haal-die-linkerhotbar-weg grappen  B) )
Heb je ooit cosmos gebruikt ? Schijnt een bug te zijn dat als je cosmos hebt gebruikt en verwijderd dat andere mods daar last van hebben. Ik had zelf dat de 1e 2 party leden gestacked werden :/ Cosmos is crap!

gypsy+ctmod all the way!

Offline Lyon

• 5137_lyon
  • Hero Member
  • Dead girls dont say no
    • View Profile
    • Email
Interfaces
« Reply #19 on: March 24, 2005, 02:15:45 pm »
ligt niet aan cosmos, ligt aan de manier waarop wow de ui opbouwd (de bar word te laat geladen, als de partyscreen er al staat zeg maar)
maar binnenkort opgelost als ik andere partyscreen gebruik :P

Spad-XIII

• Guest
Interfaces
« Reply #20 on: March 24, 2005, 02:27:44 pm »
je moet zowiezo alle ui crap weg flikkeren als je een ander wil testen ...

en daarnaast, Cosmos is cool ;)
beetje vreemd maar wel lekker!

Offline Poesje

• 5137_poesje
  • Newbie
  • *
    • View Profile
    • http://
    • Email
Interfaces
« Reply #21 on: March 25, 2005, 09:55:41 am »
Waar vind ik de nieuwste ct mod?

stealy sucks

Offline Lyon

• 5137_lyon
  • Hero Member
  • Dead girls dont say no
    • View Profile
    • Email
Interfaces
« Reply #22 on: March 25, 2005, 10:29:11 am »
google "ct mod" eerste link....

Offline Trancer

• Administrator
  • Full Member
    • View Profile
    • Email
Interfaces
« Reply #23 on: March 27, 2005, 02:20:18 pm »
kosList.. INSTALLEN! PWNZ PWNZ PWNZ!

http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=416&page=3
When life gives you lemons, make lemonade, pee in it, and serve it to the people that piss you off.

Offline mr.Pac Stealy

• 5137_stealy
  • Sr. Member
    • MSN Messenger - g_stealy@hotmail.com
    • View Profile
    • http://www.5137.org
Interfaces
« Reply #24 on: March 29, 2005, 09:10:24 am »
Is er geen install van 1 mod, waar je gewoon weer alle opties hebt van ct-mod van voor de update? Dus vendor prijzen bij items, renamble bags, equip comparer, clock, buff show e.d.?

Na update zijn ze allemaal out of date. En de nieuwste install van de ct-mod bevat deze mods allemaal niet. Wat gebruiken jullie nu, en weten jullie misschien 1 mod met al deze punten?
« Last Edit: March 29, 2005, 09:10:56 am by mr.Pac Stealy »
Kiekeboe! :P