voor heersbeest:http://www.blackwind.nl/upload/WoWScrnShot_042705_210830.jpg
die is wel nice ja..vanavond ga ik ook maar ff m'n hele plugin set reviewen..kheb ook zo'n playerxp ding ... die ziet er net wat anders uiten in cosmos heb je ook een geval dat de health/mana/etc points binnen het balkje zet ipv in een stukje er naast.. die vind ik ook makkelijker denk ik
geen gypsy en ctmod meer.belangrijkste mods zijn de minigroup, flexbar en titanpanel. Wel heb ik van gypsy de buffbar maar die is standalone. Ook ct_raid is standalone en die gebruik ik ook nog wel.zijn een paar titanpanel addons bij gekomen, die zijn ook nieuwvoor mijn tooltip gebruik ik nu tipbuddy ipv af_tooltip. Hijs wat beter in te stellen en wat duidelijker.
Weet iemand een mod waarmee je teksten zoals "Invalid target", 'Spell not ready yet", en de teksten van bijvoorbeeld spellalert kunt verplaatsen? Dit staat nu midden op mn scherm, en bij een beetje southshore raid wordt het al gauw onoverzichtelijk.
Kan iemand ff aangeven wat je moet doen om een *compleet* schone UI te krijgen? Voor als je opnieuw wilt beginnen zegmaar.