Bak antwoorden geven dan maar

1) Soulshards: geen probleem.. gewoon zorgen dat je een zak bij je hebt.. als je er uit raakt.. beestjes zoeken, ff lurken, klaar kinda
2) Fear: heerst. Perfecte methode voor crowd control in PvP! 2 tegenstanders? 1 Fear je weg, ander maak je af.. komt ie terug. opnieuw fear en mana regennen en dan hem pakken. Gister met fear een level 60 paladin geowned! (Mijn eerste level 60 kill btw!

)
3) Succubus of imp.. party pet: imp (zoals ik eerder al zei.. seduce heerst)
4) Tegen pallies met hun shield.. tsja.. gewoon dotten en rond laten rennen tot ze oom raken.. raken ze oom zijn ze easy prey

Ik raak niet out of mana door darkpact..
5) Maxed out skills: AFFICTION compleet naar beneden (dark pact, nightfall etc.) destruction cataclysm en bane en in demonology nu demonic embrace (+15% sta -5% spirit .. maar spirit boeit niet door dark pact)
6) Wat te doen op low level? Destruction.. je hebt weinig armor en wilt snel van je attackers af.. dus destruction

Affiction wordt pas krachtig als je goed life kan drainen en paar hard rammende dots hebt..
7) Ik gebruik mijn imp nooit als attacker.. hij is mijn sta increaser en mijn mana pool.. wat ik doe in principe op mob is: Corruption -> Curse of Agony -> Siphon Life -> Immolate en dan ga ik life drainen of shadowbolten (ligt aan dmg dat beestje doet etc.) met life drain heb ik na kill nog 100% hp.. met shadowbolt tsja iets minder

Pet maxed out qua skills? ja ik koop alles..
ik heb trouwens ook een slow down spell .. 90% slowdown of 75% slowdown... gebruik hem alleen zelden omdat het een curse is en er dus liever curse of agony op ram (die doet veel auw)
fear heeft een kans onderbroken te worden door damage met dots wilt wel snel gaan ja.. met veel instant damage ook.. ik doe dus meestal harde instant damage bij een fear .. dus dmg -> dude komt terug -> fear -> dmg -> ....
en druids zijn irritant om te mollen in PvP.. gister kwartier mee zoet geweest met 1 lvl 47 druid, prick thing.. hele tijd hiden in southshore .. maar mijn heeft DoT heeft hem wel gemold vlak voor hij weer eens southshore in ging