ik denk dat als we weer FA zijn dit jaar dat het dan een STUK beter zal gaan. Simpelweg omdat we gewoon ervaring van de vorige keer hebben.
We moeten denk ik met minimaal 5 man zijn (is dat ook niet verplicht btw?) willen we een beetje een normaal nacht rooster kunnen opstellen.
Groot nadeel vind ik nu toch wel dat ik iig een aantal extra vrije dagen kwijt ben, ervoor en erna immers eerder en later komen en weggaan.
Verder, tja kweenie ik vond de jaren dat we geen FA waren eigenlijk wel toffer! Gewoon minder rekening met dingen te houden; gaan waar je wil, hoelaat en hoeveel (

) je wil.
Dus tja, ik weet het gewoon nog niet. Eerste instantie leek het me eigenlijk nog een beetje twijfelachtig of ik eigenlijk ubderhaupt wel naar cz zou gaan. Maar nu ik er een beetje over gedacht heb heb ik er eigenlijk steeds wel weer meer zin in.
Maar niet echt als FA. Hopelijk zien de FA fans (blade en stealth voornamelijk denk ik) dit ook een beetje zo. En kunnen we het best gewoon de tent inschrijving pagina in de gaten en snel Veld N kapen!
Mijn cz ervaringen.
cz1 echt super gezellig, kwam ook door de sfeer dat het voor de eerste keer was.
cz2 vond ik ook erg tof!
cz3 vond ik gewoon minder omdat we bij zakje en onbekende ppl zaten
cz4 tja op zich wel geslaagd, maar FA wil ik toch liever niet in een, toch wel, vakantie.
Dat je geld terugkrijgt maakt me atm echt niets meer uit. Zowiezo zal dat nooit een reden voor me zijn om FA te gaan doen. Ik bedoel FUN is belangrijker dan geld.
Dus, tja.. Ik ben er niet al the enthousiast over.
Voordeel van FA vond ik zelf dat we echt in het midden stonden, major schaduw!! Dat zou misschien nog wel een reden zijn om FA te gaan doen als er genoeg mensen FA willen want met te weinig is het gewoon te veel werk vind ik. Verder het eerder aanwezig zijn is eigenlijk ook wel erg relaxed!
Dus...