Author Topic: Fieldadmin ?  (Read 984 times)

Offline Shogun

• 5137_stealth
  • Sr. Member
  • Hell, it's about time!
    • View Profile
Fieldadmin ?
« on: January 03, 2005, 11:27:45 pm »
Dus...

FA betekent;
... geld terug
... zeker weten veld N
... Stroom en netwerk in eigen beheer

Inmiddels hebben we dit 2x gedaan en ik denk dat we met 4-5 man ook dit jaar weer alles voorelkaar kunnen krijgen.

Hoe ?
Ditmaal alles eerder en beter plannen en her en der wat taken verdelen en een goeie planning van te voren opstellen.
Ook lijkt het me een idee om ervoor te zorgen dat er bijvoorbeeld altijd iemand in de FA tent is maar dat er voor de persoon die een bepaalde ploeg werkt iets van een stretcher staat zodat je semi-aanwezig/wakker bent in de tent tijdens een nachtdienst. Op die manier wordt het verdelen van de nachtdiensten in de planning wat makkelijker.

Ik reken niet op Harm omdat hij al GPN crew is en het waarschijnlijk wel redelijk druk heeft. Mensen die wel te binnen schieten;
*Blade
*Stealy
*Adje
*/me

Jullie ideeen ?
« Last Edit: January 03, 2005, 11:28:28 pm by Stealth »

Spad-XIII

• Guest
Fieldadmin ?
« Reply #1 on: January 04, 2005, 07:11:41 am »
ik denk dat ik ook naar CZ ga (jaa.. eens moet de 1e keer zijn :P)

alleen kwil dan geen FA zijn..

Offline mr.Pac Stealy

• 5137_stealy
  • Sr. Member
    • MSN Messenger - g_stealy@hotmail.com
    • View Profile
    • http://www.5137.org
Fieldadmin ?
« Reply #2 on: January 04, 2005, 08:22:51 am »
Kweet nog niet zeker of ik dit jaar ga. En als ik ga, weet ik eigenlijk ook niet of ik dan FA wil zijn, aangezien het me vorig jaar niet extreem goed bevallen is. Voordeel was idd veld N, en stroom en netwerk in eigen beheer. Maar om nu te zeggen dat we echt lekker gegamed hebben, zoals in eerdere jaren ik heb meegemaakt...? Dat vind ik persoonlijk wat minder. Maar ik zal ff laten weten zodra ik het weet. Vooralsnog denk ik dit jaar over te slaan.
Kiekeboe! :P

Offline Shogun

• 5137_stealth
  • Sr. Member
  • Hell, it's about time!
    • View Profile
Fieldadmin ?
« Reply #3 on: January 04, 2005, 01:21:15 pm »
hmm, ik vond afgelopen jaar erg relaxed wat gamen betreft... We hebben inderdaad een paar dingen niet gedaan zoals NWN maar het meeste hebben we wel lekker meegespeeld toch ?

Maar nu weer ontopic... :)

Wanneer weet je of je wel of niet gaat Stealy ?

Offline mr.Pac Stealy

• 5137_stealy
  • Sr. Member
    • View Profile
Fieldadmin ?
« Reply #4 on: January 04, 2005, 02:23:55 pm »
Uhm...das een goede vraag. Qua geld zit ik nu niet super geweldig, dus voorlopig zowiezo niet. Laten we het zo zeggen, reken niet op mij. Dan valt het altijd mee :)

Spad-XIII

• Guest
Fieldadmin ?
« Reply #5 on: January 04, 2005, 02:51:11 pm »
maar.. maar ... maar ik had al op jou gerekend!?!?

Offline Shogun

• 5137_stealth
  • Sr. Member
  • Hell, it's about time!
    • View Profile
Fieldadmin ?
« Reply #6 on: January 04, 2005, 04:03:31 pm »
Uhm...das een goede vraag. Qua geld zit ik nu niet super geweldig, dus voorlopig zowiezo niet. Laten we het zo zeggen, reken niet op mij. Dan valt het altijd mee :)
Als je krap met geld zit dan ga je toch juist wel als FA ? Dan krijg je alles terug en kan je toch nog lekker 11 dgn lannen!

Online admiral

• Administrator
  • Hero Member
  • Unfuckwithable
    • ICQ Messenger - 42641276
    • View Profile
    • www.5137.org
    • Email
Fieldadmin ?
« Reply #7 on: January 04, 2005, 05:44:57 pm »
ik denk dat als we weer FA zijn dit jaar dat het dan een STUK beter zal gaan. Simpelweg omdat we gewoon ervaring van de vorige keer hebben.
We moeten denk ik met minimaal 5 man zijn (is dat ook niet verplicht btw?) willen we een beetje een normaal nacht rooster kunnen opstellen.

Groot nadeel vind ik nu toch wel dat ik iig een aantal extra vrije dagen kwijt ben, ervoor en erna immers eerder en later komen en weggaan.

Verder, tja kweenie ik vond de jaren dat we geen FA waren eigenlijk wel toffer! Gewoon minder rekening met dingen te houden; gaan waar je wil, hoelaat en hoeveel ( ;) ) je wil.

Dus tja, ik weet het gewoon nog niet. Eerste instantie leek het me eigenlijk nog een beetje twijfelachtig of ik eigenlijk ubderhaupt wel naar cz zou gaan. Maar nu ik er een beetje over gedacht heb heb ik er eigenlijk steeds wel weer meer zin in.

Maar niet echt als FA. Hopelijk zien de FA fans (blade en stealth voornamelijk denk ik) dit ook een beetje zo. En kunnen we het best gewoon de tent inschrijving pagina in de gaten en snel Veld N kapen!

Mijn cz ervaringen.
cz1 echt super gezellig, kwam ook door de sfeer dat het voor de eerste keer was.
cz2 vond ik ook erg tof!
cz3 vond ik gewoon minder omdat we bij zakje en onbekende ppl zaten
cz4 tja op zich wel geslaagd, maar FA wil ik toch liever niet in een, toch wel, vakantie.

Dat je geld terugkrijgt maakt me atm echt niets meer uit. Zowiezo zal dat nooit een reden voor me zijn om FA te gaan doen. Ik bedoel FUN is belangrijker dan geld.

Dus, tja.. Ik ben er niet al the enthousiast over.

Voordeel van FA vond ik zelf dat we echt in het midden stonden, major schaduw!! Dat zou misschien nog wel een reden zijn om FA te gaan doen als er genoeg mensen FA willen want met te weinig is het gewoon te veel werk vind ik. Verder het eerder aanwezig zijn is eigenlijk ook wel erg relaxed!

Dus... :)
the definition of definition is reinvention

Offline Pieter

• 5137_pieter
  • Full Member
  • Jeej!!
    • MSN Messenger - kwek__kwek@hotmail.com
    • View Profile
    • Visolity server virtualisatie met hoge beschikbaarheid
Fieldadmin ?
« Reply #8 on: January 04, 2005, 07:10:41 pm »
amen.

Mocht iemand het zich nog afvragen, ik ga dit jaar niet naar cz :)
In the past, tables were used for complicated computations. These tables were prepared by teams of people called computers. Women emerged as the most important computers. Demand for computing spiked in wartime, when young men were off fighting and therefore unavailable. By World War II, in the United States, computing power was measured not in megahertz or teraflops, but in kilogirls.

Offline Shogun

• 5137_stealth
  • Sr. Member
  • Hell, it's about time!
    • View Profile
Fieldadmin ?
« Reply #9 on: January 05, 2005, 07:51:35 am »
amen.

Mocht iemand het zich nog afvragen, ik ga dit jaar niet naar cz :)
Riker, we need you here with the 'two thumbs up' remark!

@Adje;
Als we niet kunnen FAen dan graag veld N idd maar is het dan niet verplicht je eigen switch mee te nemen ?
« Last Edit: January 05, 2005, 07:52:49 am by Stealth »

Online admiral

• Administrator
  • Hero Member
  • Unfuckwithable
    • View Profile
    • www.5137.org
    • Email
Fieldadmin ?
« Reply #10 on: January 05, 2005, 08:44:09 am »
eh nou en? :)

Offline Riker

• 5137_riker
  • Jr. Member
  • **
    • View Profile
    • http://
Fieldadmin ?
« Reply #11 on: January 05, 2005, 09:01:35 am »
jaja ik ga wel denk ik :) ga alleen niet FA'en
<Supra87T> now i have to get tested for aids.
<Snipa> Think positive
<Supra87T> fuck you man, thats not even funny?=*=?Charlie don't surf!?=*=?I like your Lincoln.

It's a '76. Won't be out 'til next year. But I know some people that know some people that robbed some people.
?=*=?Facts are meaningless. You could use facts to prove anything that's even remotely true.

Homer Simpson?=*=?I'm on fire!! Help me Jesus! Help me Jewish God! Help me Tom Cruise!?=*=?if you're woman enough, you can make him not gay, hang in there! You owe it to the guy, save him!?=*=?I'll go wherever they value loyalty the most!

Offline Shogun

• 5137_stealth
  • Sr. Member
  • Hell, it's about time!
    • View Profile
Fieldadmin ?
« Reply #12 on: January 05, 2005, 10:17:01 am »
eh nou en? :)
8 man leechen over een 100mbit lijn sucked. Dan zouden we een switch met trunking moeten regelen zodat we 400mbit hebben.

Online admiral

• Administrator
  • Hero Member
  • Unfuckwithable
    • View Profile
    • www.5137.org
    • Email
Fieldadmin ?
« Reply #13 on: January 05, 2005, 10:38:01 am »
mja of een keer een glas switch kopen :)
bijv. http://marktplaats.nl/markt/hardware/netwerk/70008.htm
Maar had men vorige keer niet gewoon een lijntje per persoon vanuit onze tent/switch lopen dan?

edit:
ik heb ff 2 ppl gemailed :)
« Last Edit: January 05, 2005, 10:50:06 am by admiral »

Offline mr.Pac Stealy

• 5137_stealy
  • Sr. Member
    • View Profile
Fieldadmin ?
« Reply #14 on: January 05, 2005, 12:08:33 pm »
Alleen die hele grote tenten (15 a 20 man en meer) hadden niet pp een lijntje lopen, de kleinere tenten wel.

Offline Lyon

• 5137_lyon
  • Hero Member
  • Dead girls dont say no
    • View Profile
    • Sunstroke - Your Happy Place
    • Email
Fieldadmin ?
« Reply #15 on: January 10, 2005, 02:49:53 pm »
mja, het is vrij simpel.

voor iedereen is er een netwerkpoort (in principe).
Als jij genoeg UTP hebt, zouden de FA's genoeg aansluitmogelijkheden moeten hebben. Vorig jaar was ook nog een redelijk gedeelte van de switch leeg.

Eigen fiber switch ben ik niet zo pro voor. Probleem is dat je een vrij goede nodig hebt (managed) en dat wil al snel naar de 400 euro gaan. Komt nog bij dat je fiber moet hebben (die krijg je namelijk niet) en erbij moet zijn bij het ophangen etc. En een fiber gaat een stuk sneller kapot dan UTP.

Ik ga dit jaar even kijken of ik de entree diensten wat kan indammen. Vorig jaar was het wel leuk, maar ik miste zelf de tijd die ik met de rest doorbracht. Zowiezo is CZ voor mij altijd een beetje dubbel, aangezien ik dan ook weer es lekker met de GPN crew om kan gaan.

In andere woorden: ik ga zowiezo naar CZ5, Ik ben zelf iig geen FA (of hooguit in naam op het papiertje), en ik ga wat minder entreediensten :) (of wat meer sochtends....)
If you ever fall off the Sears Tower, just go real limp, because maybe you'll look like a dummy and people will try to catch you because, hey, free dummy.