Afaik klopt dat van die 1600 dinars niet helemaal, want jij hoefde daarvoor volgens mij geen 1000 dinar meer in de pot te leggen. Dus op zn hoogst zou dat 600 dinar zijn. Correct me if Im wrong tho Ik krijg afaik nog 100 euri van jeff (25000 HUF)Weet trouwens niet meer zo goed hoe ik met Vincent zit. Afaik had ik hem 2500 geleend, daarvan had ik weer 500 van hem geleend, resteert 2000?
Nope, die laatste 2000 had ik je alweer terug gegeven (we moesten toch nog een keer pinnen bij het laatste ontbijt in novi sad)
Zal vanavond ff postje maken. Adje, hoeveel hadden we in budapest eigenlijk uitgegeven toen we wat gingen drinken ?
Quote from: Stealth on July 26, 2007, 10:36:29 amZal vanavond ff postje maken. Adje, hoeveel hadden we in budapest eigenlijk uitgegeven toen we wat gingen drinken ?ehmmm1 bier voor beide bij een klein barretje ergens buiten, toch?en daarna hadden we beide voor onszelf betaald, jij iets meer dan mij
Ok, dan wacht ik nog ff met jou betalen if you don't mind, en dan doe ik mijn share van de busticket er ook meteen bij.