Hey hey,
Denk dat ik niet mee ga... Dat zeg ik niet helemaal overtuigd, want ik vond het vorig jaar erg tof om lekker weg te zijn, genoten van de mooie natuur daar en vond het een hele gezellige groep waarmee we waren. Maar, jullie hebben je allemaal erg vermaakt met boarden en ik viel op dat punt buiten de groep.
Ik wil graag nog een keer skien, maar ik wil geen week, maar een paar dagen. Ook zou ik het fijn vinden om niet alle dagen aaneengesloten te skien en om niet je hele dag in te richten naar het skien door 's ochtends vroeg op te staan en 's avonds op tijd weer naar bed.
Nou ja, en ik heb me vorig jaar ook prima vermaakt met een boekje bovenaan in het Gasthaus, maar daar is de boel (skipas) een beetje te duur voor. Dan zou ik dus echt in het huisje moeten blijven of iets alleen moeten gaan doen in het dorp en dat lijkt me ook niet wat. Dus, mocht er iemand anders meegaan die er dezelfde ideeen op na houdt dan ik, dan hoor ik het graag en dan neem ik het plan nogmaals in overweging. Maar, zo niet, dan lijkt het me dat ik buiten de groep val qua instelling en dat ik beter niet mee kan gaan...