ok ff serieuze reply.
-oostenrijk. Gebied van Tirol is wel fun. Mayrhoven was vorige keer goed bevallen. Maar zijn wel meer van dat soort plaatsen daar.
-gebied; veel km piste en close by funpark. En niet te ver van een lift naar boven.
-kosten; nouja keep it sane. Maar ver genoeg van te voren gepland is genoeg tijd om te sparen. Dus verwacht niet dat ik om de kosten niet mee zou gaan.
-duur; 10 dagen is denk ik leuker. Dan denkt de rest mss ook eens aan een dagje niet-boarden.
-ik hoef niet elke dag 8 uur lang te boarden. ff 4 tot 6 uur knallen en niet de rest van de tijd opvullen met flauwe afdalinkjes vind ik leuker.
-uitgaan staat op plek 2, maar "second place first loser" gaat niet op

maw vind ook wel belangrijk om even een paar keer echt leuk te `kunnen uitgaan.
--daarom vind ik sommige dagen 4 uur boarden of zelfs een dagje niet wel ok. ff chillen yo

-huisje, mja 't is wel praktisch om 2 huisjes te doen als 't een grote groep is en 'r blijken een aantal verschillen mbt vakantie-idee/wensen. Wat je dan ook kan doen is een huisje nemen voor uitgaan publiek zeg maar. Wat dus betekent dat mensen die een avondje niet weggaan in 't andere huisje kunnen slapen en geen last hebben. En dan dus niet dat je perse aan een huisje "vast zit". Maar gebruikt wat je nodig hebt zeg maar.
-gameconsoles mogen wel weer mee